שתף קטע נבחר

והאוסקר של פייסבוק הולך ל...

לקראת הטקס הלילה, הרשת החברתית הגדולה בעולם מפרסמת את רשימת הסרטים המדוברים ביותר. אם נצליב עם הרשימה של חיפושי גוגל נוכל לראות מה הכי פופולרי ולהיות מופתעים כשמשהו אחר יזכה

האם פייסבוק יכולה לנבא את הזוכים בטקס האוסקר? התשובה הקצרה היא - לא. התשובה הארוכה היא - לא, כי מדובר בכמה אלפי שופטים ("האקדמיה") שמחליטים. התשובה הנחמדה היא שאפשר לבדוק למי יש הכי הרבה "באז" ברשת ואז אם הוא זוכה אז זה ייראה כאילו יש קשר בין הדברים. לא, זה ממש לא כמו פול התמנון. קצת. ובכל זאת, אתרי החיפוש והרשתות החברתיות מנסים לראות מה מחפשים ועל מה מדברים.

 

מייקל קיטון בבירדמן.  ()
מייקל קיטון בבירדמן.

 

אז ככה: לאחר ניתוחים ברשת הגדולה בעולם, עולה כי הסרט עם הכי הרבה עוצמה ברשת הוא, היא, הן - "צלף אמריקני". מיד אחרי סרטו של קלינט איסטווד, ניצב "סלמה" ואחריו "בירדמן".  השחקן שהכי מדברים עליו הוא ברדלי קופר, במקום השני - אדי רדווין ובשלישי - מייקל קיטון. השחקנית עם הכי הרבה באזז היא ג'וליאן מור, ואחריה ריס וות'רספון.

 

 

גם גוגל יכול לעזור לנו בניבוי טרנדים - שאולי ואולי לא רלוונטיים לאוסקר. בניתוח חיפושים, כך מדווחים בווג, צלף אמריקאי מוביל את הרשימה עם יותר מ-20 מיליון מול בירמאן עם פחות מ-6 מיליון חיפושים. שם, בגזרת השחקנים ברדלי קופר עם כ-6 מיליון מפסיד לבנדיקט קמבברץ' עם כ-8.5 מיליון חיפושים, שאליהם הוספנו עוד אחד כדי לבדוק את האיות של שמו.  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פגיעה בול? מתוך צלף אמריקאי
מומלצים