שתף קטע נבחר

הנוסעת שהתפרעה מגיבה: "נהרס לי הטיול"

הנוסעת המצולמת בסרטון ההתפרעות בישראייר שפורסם לראשונה ב-ynet אומרת: "הייתה טעות והתנצלנו על החלק שלנו. נאמרו דברים לא חיוביים משני הצדדים בלהט הדברים, הטיול נהרס". המתפרעים האחרים לא הגיבו

סערת ההתפרעות על טיסת ישראייר נמשכת. אחרי דבריו של מנכ"ל החברה כאן ב-ynet היום בשעות הצהריים, לפיהם החברה מצפה להתנצלות הנוסעים, כעת מגיעים הדברים מפיה של המצולמת המרכזית בסרטון.

 

בשיחה עם ynet אמרה הנוסעת שביקשה לא לפרסם את שמה: "הייתה טעות והתנצלנו על החלק שלנו. נאמרו דברים לא חיוביים משני הצדדים בלהט הדברים, וכולנו התנצלנו בכנות לפני חברת ישראייר והנוסעים. הטיול נהרס, המפח נפש גדול והלקח נלמד".

 

גורמים המקורבים למעורבים בפרשה התייחסו לתגובה אותה כינו "חלקית ומסויגת". כפי שאמר מנכ"ל החברה בראיון עמו, ישראייר החלה בתחקיר מקיף של המקרה לאחר שהמעורבים בפרשה תוחקרו על ידי משטרת ורנה בשדה התעופה שם, ותקבל בקרוב החלטה על המשך הטיפול בעניין. החברה לא הגישה תלונה למשטרה.

 

אלימות באוויר - הסיקור המלא

למה הוא לא מכר לה שוקולד?

מנכ"ל ישראייר: "לא אחראים לאכיפה"

"הנוסעות עלולות להישלח לעד 5 שנות מאסר"

"הנוסעים איימו על הדיילים שיפנו למשטרה"

Feed_Me: הרשת מגיבה לפרשת ישראייר

"ישראלים שפוגעים בדיילים? זה יומיומי"

 

יצויין כי קרוב משפחתה של הנוסעת, שנראה קם אל הדייל בסרטון, מאיים עליו ומקלל אותו, לא הגיב או התנצל בפני החברה ומי מעובדיה, כמו גם מי שמציגה עצמה בסרטון כאחותה ותקפה מילולית את הדייל.

 

מוקדם יותר היום כאמור שוחח מנכ"ל ישראייר עם אטילה שומפלבי באולפן ynet, שם דרש את התנצלותה של הנוסעת, והוסיף כי "החברה לא עוסקת באכיפה". אורי סירקיס הוסיף עוד כי "אנחנו לא משטרה, העבודה שלנו היא להטיס אנשים בעולם. אנו בקשר עם הנוסעים ומצפים להתייחסות ולהתנצלות מול העובדים".

 

פרשת ישראייר שפורסמה לראשונה אמש ב-ynet המשיכה להכות גלים ברשת במהלך היום. בין היתר הגיעו ל-ynet עשרות תגובות של דיילים מחברות התעופה השונות המספרים כי היחס מצד הנוסעים מוכר להם היטב.


פורסם לראשונה 22/02/2015 17:20

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים