שתף קטע נבחר
עיצוב: הלל הדר

צלחת צ'יפס על הברמן, ניפוץ כד וכלה משוגעת: סיפורי עובדי המלונות נחשפים

אחרי התקרית האלימה במלון "יו סוויטס" באילת, ובדומה לצוותי האוויר בתקרית "ישראייר", עובדי מלונות פנו ל-ynet עם סיפורי זוועה על אורחים, ששופכים אור על העבודה היומיומית מול הקהל הישראלי. קבלו אותם בבוז

התקרית החמורה במלון "יו סוויטס" באילת, במהלכה תקפו בני משפחה את סגן קב"ט המלון, עוררה סיפורים רבים של עובדי בתי המלון. בדומה לאנשי צוותי האוויר לאחר תקרית "ישראייר", פנו ל-ynet עובדי מלונות רבים שחלקו עמנו את סיפוריהם הקשים מעבודתם, ושפכו אור על התנהגות האורחים הישראלים בבתי המלון באילת, ולא רק שם.

 

"האורח שתקף אותי היה יכול להיות אבא שלי"

נ' מספרת ל-ynet כי עבדה כפקידת קבלה במשך שנתיים לסירוגין במלונות באילת. "הסרטון שהעליתם הוא גרגיר לעומת מה שהולך שם בדרך כלל", היא אומרת. "כל שנה בחגים בתקופות הקיץ העמוסות יש ברוב הבתי מלון אירועים של מכות, פגיעות באנשי הצוות, בוזזים את המלון, מכניסים פי שניים אנשים לחדרים. אני באופן אישי הותקפתי על ידי אדם שלא הצליח להיכנס לחדר שלו. אדם שהיה יכול להיות אבא שלי".

"זה עוד כלום"
"זה עוד כלום"

נ' מוסיפה כי לפני כמה שנים, בעקבות תקרית אלימה באחד המלונות המוכרים באילת, אושפז קצין הביטחון של המלון בבית חולים. "הסרטון והסיפורים של הדיילים זה אפס לעומת המצב במלונות באילת. אני בטוחה שהמצב בים המלח וטבריה דומה".

 

"בעט בי מול המשפחה שלו"

"אני עובד כבר לא מעט שנים בבתי מלון, וסיפור אחד מלפני כמה שנים נחקק בזכרוני עד היום ולא מרפה", מספר ל'. "זוג ישראלי שלא היה מרוצה מהניקיון בחדרו, התלונן על החדרנית ומתוקף תפקידי עליתי לראות כיצד ניקו את החדר.

כשראיתי שהניקיון היה סביר לחלוטין והעזתי להביע את דעתי על כך - למורת רוחו של האורח - הוא פשוט בעט בישבן שלי ואמר לי לעוף משם. לא פחות חמור מכך, זה שהוא עשה זאת לנגד עיניהם של אשתו ובנו הצעיר".

  

"פשוט ניפץ את הכד"

א' שעבד גם כן במלון של אחת הרשתות הגדולות באילת בשנים האחרונות, סיפר כי התמונות אמש נראו לו מוכרות ביותר. "בעיקר החלק בו האורח מאיים להשליך חפצים. זה מאוד דומה למה שקרה לי. אורח בבית המלון לא היה מרוצה מהחדר שהוא קיבל כי הוא לא פנה לבריכה. מיותר לציין שהוא לא שילם על חדר שפונה לבריכה ובכלל לא ביקש מראש אחד כזה. הוא דרש שדרוג וכשאמרנו לו שזה בלתי אפשרי כי המלון בתפוסה מלאה, הוא איים לזרוק חפצים שהיו סביבו עלינו. זה נגמר בכך שהוא פשוט בעט בכד שעמד ליד הדלפק, הכד נפל והתנפץ על הרצפה ובכך הוא כילה את זעמו. לצערי הנהלת המלון לא נקטה כל צעד נגדו".

 

"הכלה התחילה להתחרפן"

דווקא במלון תל אביבי ולא באילת, קרה מקרה נוסף של זעם רב, הפעם מצד כלה שהתארחה במלון. "היא חשבה שהובטח לה צ'ק אאוט מאוחר, מה שלא היה ולא נברא", סיפר ל-ynet י', עובד המלון.

"היא פשוט התחרפנה" (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
"היא פשוט התחרפנה"(צילום: shutterstock)

"בערב יום החתונה שלה היא ראתה שזמן הצ'ק אאוט לא יספיק לה ביום למחרת, והיא ממש התחרפנה באמצע המלון. היא החלה לצעוק, להשתגע ולומר שהבטיחו לה הבטחות, ושהיא מכירה את בעל המלון - מה שלא היה נכון. הוסבר לה על ידי כל אנשי הצוות מתי שעת היציאה שלה ולמרות זאת היא התעקשה. למרבה המזל זה נגמר בלי גילויי אלימות במקרה הזה".

 

"זרקו עלי צלחת צ'יפס"

עובד בר באחד מהמלונות באילת, שאינו עובד קבלה, אמר שסיפורי הזמנות האורחים בבר בבית המלון הם "פרק שלם בספר" שלדבריו הוא יכול לכתוב. אבל מכולם, בחר לספר דווקא על שני נערים שהזמינו צלחת צ'יפס מהבר בבית המלון בו עבד.

עובד הבר חטף צלחת צ'יפס (צילום: יפה עירון-קוץ) (צילום: יפה עירון-קוץ)
עובד הבר חטף צלחת צ'יפס(צילום: יפה עירון-קוץ)

"מלכתחילה זיהיתי שהם שיכורים, ולא משנה שהם בכלל היו צעירים מדי מכדי לשתות", סיפר נ' ל-ynet. "ובכל זאת, מכרתי להם את צלחת הצ'יפס. הם נעמדו ליד הבר, אכלו כמה חתיכות, צעקו עלי שהצ'יפס קר או לא טעים - אני לא לגמרי זוכר, והשליכו את הצלחת כולה עלי ועל רצפת הבר. מה שאני יכול להגיד לכם זה שחתיכה אחת נכנסה מתחת לחולצה שלי והיא ממש לא היתה קרה". נ' הוסיף עוד שהוא לא חייב אותם בתשלום בסופו של דבר על הצ'יפס, ולו בכדי שפשוט יעזבו אותו לנפשו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
ולתפארת מלונות ישראל
צילום: shutterstock
מומלצים