שתף קטע נבחר

החל מהיום: טיסות ישירות מת"א להמבורג ובאדן באדן

היער השחור במרחק נגיעה: חברת התעופה 'גרמניה איירליין' נחתה היום לראשונה בישראל כחלק מהשקת קו טיסות ישירות וסדירות בין תל אביב - המבורג ותל אביב - באדן באדן. הטיסות, הכוללות שירות מלא, יפעלו תחילה שלוש פעמים בשבוע אך ירחיבו את הפעילות בהתאם לביקוש

מהיום לא רק ברלין, גם המבורג ובאדן באדן יצטרפו לרשימת היעדים הנבחרים בגרמניה לישראלים. הערב (יום ב') נחת בנתב"ג מטוס של חברת התעופה 'גרמניה איירליין' לראשונה ובו צוות המטוס, מנכ"ל החברה ונספחים מעטים שזכו לקבלת פנים נאה: הרמת כוסית וכבאיות עם זרנוקי מים שליוו את המטוס בנחיתתו. כל זאת על מנת לבשר על תחילתה של ידידות מופלאה בין תל אביב להמבורג שבצפון, ולבאדן באדן (היער השחור) בדרום.

 (צילום: עופר עמרם)

קבלת הפנים החגיגית בנתב"ג (צילום: עופר עמרם)
קבלת הפנים החגיגית בנתב"ג(צילום: עופר עמרם)
 

"בעבר היו הרבה טיסות צ'רטר ובקשות לטיסות נוספות, והרגשנו שזו שנה טובה להרחבת השירות הזה של טיסות ישירות מתל אביב לצפון ודרום גרמניה", אמר מנכ"ל החברה קרסטאן באלק, שאף ציין כי מדובר בקו טיסות חדש וראשון מסוגו בין תל אביב ליעדים הללו.

מנכ"ל חברת 'גרמניה איירליין', קרסטאן באלק (צילום: עופר עמרם)
מנכ"ל חברת 'גרמניה איירליין', קרסטאן באלק(צילום: עופר עמרם)
 

תחילה, יפעלו הטיסות הסדירות שלוש פעמים בשבוע. הטיסות מתל אביב להמבורג יצאו בימי שלישי וחמישי, ולבאדן באדן - היער השחור הטיסות יצאו פעם בשבוע בימי שני. "אם נראה שיש ביקוש, כמובן שנוסיף עוד טיסות בהמשך", כך לפי דברי המנכ"ל ל-ynet.

 

תמורת מחיר נמוך יחסית למתחרות, לפחות בשלב זה, החברה מציעה טיסות ישירות שאינן טיסות "לואוקוסט" עם שירות מלא הכולל ארוחה מלאה, משקאות, אפשרות להעלאת מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד וכסאות המאפשרים הישענות לאחור מבלי לסבול מצפיפות יתרה. בנוסף, מותקן במטוס מול כל נוסע צג המאפשר צפייה בסרטים באיכות HD.

יש אפילו מקום לרגליים. מטוס החברה מבפנים (צילום: עופר עמרם)
יש אפילו מקום לרגליים. מטוס החברה מבפנים(צילום: עופר עמרם)
 

בין הנוסעים הראשונים שיעלו לטיסה מתל אביב להמבורג הוא נוי גרא מגדרה. הוא שמע על הקו החדש לפני ארבעה חודשים דרך סוכן הנסיעות שלו, ומיד הזמין לעצמו כרטיס טיסה. "מדובר בטיסה מאוד זולה יחסית למתחרים", הוא אומר. ואכן, עלות טיסה לכיוון אחד היא 116$, כולל המזוודה וללא עצירות. "קצת נמאס מהחברות הרגילות שלוקחות הרבה יותר כסף על טיסה כזאת, וגם קצת נמאס מהיעדים הרגילים בגרמניה. אני חושב שהקהל הישראלי לא מכיר מספיק את המדינה הזאת, ותמיד נוסע ליעדים כמו ברלין, מינכן ופרנקפורט ואולי עכשיו וזה ישתנה" מסכם גרא.

נוי גרא. הלך בעקבות המחיר (צילום: עופר עמרם)
נוי גרא. הלך בעקבות המחיר(צילום: עופר עמרם)
 

לדברי באלק (ע"ע) לעיר הנמל המבורג יש הרבה מה להציע, הן לצעירים או לזוגות והן למשפחות עם ילדים. "יש בעיר קהילה צעירה וגדולה וחיי לילה תוססים. בנוסף, היות והעיר קרובה למדינות סקנדינביה, אפשר לקחת קרוז מגרמניה לשם וליהנות מהיופי שיש לאזור להציע" סיפר המנכ"ל.

 

האם אכן הקהל הישראלי ישתכנע ויחליף את אחד היעדים האהובים עליו ליעד אחר בגרמניה? לפי המחירים והנוחות אפשר לנחש שהתשובה תהיה חיובית, השאלה אם היצע הטיסות אכן יוגדל ואם ליעדים החדשים יהיו מספיק אטרקציות לקהל הישראלי הסקרן והשבע במהירות. דבר אחד בטוח - לא צריך להתאמץ לזכור את שם החברה, שהרי לישראלים יהיה קל לומר: "גרמניה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עופר עמרם
נחתו בישראל. 'גרמניה איירליין"
צילום: עופר עמרם
מומלצים