שתף קטע נבחר

פורשה 911 GT3 RS - לכביש, ולמסלול

הטוב ביותר לנהג מפורשה - זו התמצית של ה-911 GT3 RS החדשה, יצירת נהיגה עם 500 כ"ס ועיצוב סופר אגרסיבי. המחיר? 800 אלף שקל לפני מסים

פורשה הציגה את הגרסה החזקה-ספורטיבית-ממוקדת ביותר של ה-911, ה-GT3 RS. זאת, מתוך הגרסאות ההנעה אחורית ממוקדות הנהג וללא מגדש טורבו. ובמילים אחרות - מי שנהיגה ספורטיבית בכביש ומסלול היא היא הדבר החשוב ביותר עבורו, ה-RS היא הגרסה הנבחרת.

 

 

יש לה מנוע 4.0 ליטר שישה צילינדרים, בוקסר כמובן, עם 500 כ"ס ו-46.9 קג"מ. ביצועים? טובים, תודה ששאלתם: 3.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 10.9 שניות ל-200 ומהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש. כל זאת בסיוע תיבת הילוכים רובוטית עם מצמד כפול.

 

 

ה-RS חוסכת במשקל באמצעות שימוש בחומרים הנחשבים לאקזוטיים בתעשיית הרכב. למשל הגג, שלראשונה מיוצר ממגנזיום, ומצטרף למכסה מנוע ותא מטען מסיבי פחמן. זאת לא רק לחסכון במשקל, אלא גם להורדת מרכז הכובד, שני דברים המסייעים ליכולת הדינמית ולביצועים בכבישי נהיגה.

 

 

פורשה נוקבת בזמן הקפה מרשים מאוד בנורברוגרינג למכונית החדשה, 7 דקות ו-20 שניות - מהיר ב-9 שניות תמימות מהקאררה GT, מכונית העל הקלאסית של המותג. מחיר המכונית בכל מקרה לא יהיה זול - החל מ-182 אלף יורו, כ-800 אלף שקל לפני מסים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים