שתף קטע נבחר

מסלול לימודים חדש: קידום אתרים ופרסום

בית הספר Digitalent מציע מסלול לימודים חדש למקדמי אתרים ומנהלי פרסום, הכולל ניהול קמפיינים ב-Google AdWords, הגשה לבחינות Google Partners וניהול קמפיינים. "המרוויחים הגדולים הם המעסיקים"

מסלול לימודים חדש למקדמי אתרים ומנהלי פרסום בבית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent: בית הספר פתח קורס מעשי להכשרת מקדמי אתרים ומנהלי פרסום בתחום Performance Marketing. הקורס כולל ניהול קמפיינים ב-Google AdWords, הגשה לבחינות Google Partners וניהול קמפיינים ב-.Linkedin ,Facebook Outbrain

 

כתבות נוספות בערוץ הלימודים

 

"הקורס מקנה לתלמידים את הידע הנדרש לצורך השתלבות בשוק העבודה בתחום", אמר אופיר כהן, משנה למנכ"ל Universal Mccann Digitalואחד המרצים בקורס. "המרוויחים הגדולים הם המעסיקים, שיכולים לקלוט לשורותיהם עובדים מקצועיים שהוכשרו לעבודה כבר במהלך לימודיהם ועומדים בדרישות הסף הגבוהות של שוק העבודה".

 

המחזור הראשון במסלול החדש יחל את לימודיו ביום ראשון הקרוב (15.3). מדובר במחזור הראשון של ביה"ס כביה"ס עצמאי. עד כה בית הספר פעל בשיתוף פעולה עם גופים מובילים בארץ, ביניהם AllJobs והמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 

Digitalent הוא ביה"ס למקצועות השיווק הדיגיטלי מעביר סדנאות והכשרות בתחומי קידום אתרים, ניהול מדיה, ניהול תוכן, יזמות דיגיטלית, אנליזה דיגיטלית וניהול בכיר של תחום הדיגיטל. בית הספר הוקם על ידי מאשה דשקוב, מומחית שיווק ודיגיטל, אשר משמשת מנכ"ל בית הספר - בעברה מנהלת מערך השיווק והדיגיטל של המסלול האקדמי המכללה למינהל, מנכ"ל מייסד של חברת דיגיטל בין-לאומית ומייסדת מחלקת מדיה במשרד פרסום. "לקחנו על עצמנו משימה - להקנות לבוגרים שלנו ידע מעשי ורלוונטי במקצועות הדיגיטל המתפתחים ולהעניק להם כלים פרקטיים לפיתוח וניהול קריירה מוצלחת", אמרה דשקוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים