שתף קטע נבחר

תחרות: הקסם של הודו - התמונות שלכם

מאוהבים בהודו? אוהבים לצלם? עכשיו תוכלו גם להציג את עבודתכם בתערוכה ואפילו לזכות בפרסים. כל הפרטים על תערוכת הצילום החדשה

תחרות צילום חדשה מנסה להביא לקהל הישראלי את הקסם של הודו. משרד התיירות ההודי בשיתוף קבוצת למטייל ושגרירות הודו בישראל פותחים בתחרות צילום שבסופה יוצגו התמונות בתערוכה מיוחדת.

 

התחרות הצילומים אמורה לשקף את תרבות הודו העשירה - אמנות, מסורת, מוזיקה, מיתולוגיה, שירה, והודו הססגונית ותיערך מהיום (א') עד 18.4, בעמוד הפייסבוק של למטייל. התמונות הזוכות יוצגו בכתבה מיוחדת כאן ב-ynet.

הפעילות פונה לכל סוגי המטיילים ובעיקר למטיילים בוגרים (30+) אשר נוסעים למסע במדינה הקסומה אחר התרבות העשירה והטבע המרהיב בהודו. התחרות פתוחה למטיילים ישראליים, צלמים חובבים או מקצועיים. המשתתפים יעלו למתחם התחרות תמונות שצילמו בטיולם בהודו. הצילומים המצטיינים יבחרו על- ידי חבר שופטים הכולל שופט מאתר למטייל ונציגי שגרירות הודו.

 

30 התמונות שיעלו לגמר, יוצגו בתערוכת צילומים מיוחדת ב"דיזנגוף סנטר" בתל אביב, שתתקיים בחודש מאי בין 11 ל-28 במאי. הזוכים יוכרזו בערב הפתיחה החגיגי של התערוכה, שייערך ב- 11 במאי והתמונות יוצגו כאמור גם בכתבה שתעלה כאן בערוץ החופש של ynet.

 

הפרסים: מקום 1: כרטיס טיסה זוגי להודו + אירוח, מתנת "לגעת בהודו" ו"סיטה טרבלס"; מקום 2 ו-3: תלושי קנייה ברשת "למטייל" בסך 500 שקל.

 

שגריר הודו בישראל, מר ג'אידיפ סארקר אמר כי "תת היבשת ההודית מציעה חוויה הוליסטית לתיירים הישראליים. הודו היא מדינה של צבעים, טעמים, מגוון של תרבויות ונופים. מפסגות הרי ההימלאיה המושלגים בצפון ועד האוקיינוס ההודי בדרום, מהמדבר במערב ועד המנגרובים השופעים במזרח- הודו היא עולם ומלואו! ארגנו את הפעילות עם "למטייל" כדי להראות כיצד נראית הודו בעין המטייל הישראלי. אנחנו מזמינים את כולם להשתתף בפעילות ולשתף אותנו בחוויה האישית שלכם בהודו, וכמובן נשמח לראות את כולם בתערוכת הצילומים שתתקיים בתום תחרות הצילומים".


איתמר ברק, מנהל התוכן של אתר "למטייל" הוסיף כי "בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה של התרחבות הקהל המתעניין בטיולים להודו. לא עוד יעד רק לתרמילאים לאחר הצבא, אלא מודעת גדולה יותר בישראל שהודו היא יעד, המציע מנעד רחב של חוויות ואפשרויות למטיילים מסוגים שונים וגילאים שונים. לצד 'הגרעין הקשה' של מטיילים צעירים, אנחנו מזהים מגמה של מטיילים מבוגרים, בקבוצות ובודדים, וכאלה שאף מצטרפים לילדיהם בחלקים מהטיול הגדול. כמו כן, קיים טרנד טיולי הנשים וטיולי מדיטציה, יוגה וכו', הקורצים לקהלים חדשים. עדות לכך אנו רואים בגידול בביקוש לתכנים על הודו - עליה של למעלה מ-33% בצפייה בתכני הודו, בחצי השנה האחרונה לעומת התקופה המקבילה אשתקד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים