שתף קטע נבחר

מאחורי הקלעים: הקמפיין החדש של אל על

חברת התעופה הישראלית משיקה את הקמפיין החדש שבמרכזו טיסות החברה החדשות לבוסטון. צפו בסרטון מאחורי הקלעים וגלו איך "הדביקו" את המטוסים ביעדי החברה בצפון אמריקה

טיסה אל מאחורי הקלעים: אל על משיקה הערב (א') קמפיין לקידום יעד הטיסות החדש בצפון אמריקה - בוסטון. בסרטון שצולם בישראל ובארצות הברית נראים מפלי הניאגרה, רחובות מנהטן, שדרת הכוכבים בלוס אנג'לס וכמובן - הפארקים וסמטאות הלבנים האדומות של בוסטון. צפו בסרטון מאחורי הקלעים:

 

לא בכל אחד מאתרי הצילום שבסרטון ניתן היה "לדחוף" את מטוס החברה, וחלקים ממה שתראו על המסך הם עיבודי מחשב מתקדמים. בסרטון שלפניכם נראים חלקים מהצילומים עם ובלי התוספות המיוחדות, וגם - איך עשו זאת באמת.

 

שיר הנושא של הקמפיין הוא "תמיד יחכו לך" ("כל מטוס שטס בשמים", שירה של לאה שבת) אותו מבצעת כאן יובל דיין. על העיבוד המוזיקלי אחראי תומר בירן.

 (צילום: מתוך הסרטון) (צילום: מתוך הסרטון)
(צילום: מתוך הסרטון)

החל מ-28 ביוני 2015 תפעיל אל על שלוש טיסות ישירות בימים ראשון, שלישי וחמישי לנמל התעופה הבינלאומי בבוסטון. העיר מצטרפת לרשת הנתיבים של אל על לצפון אמריקה, ובסך הכל בקיץ 2015 יופעלו 34 טיסות שבועיות ליעדים הנוספים שהם ניו יורק, לוס אנג'לס וטורונטו.

 

על הפקת הקמפיין הופקד משרדו הפרסום מקאן אריקסון וחברת ראבל הפקות ועל הבימוי אלי סברדלוב. על עריכת הקמפיין אחראי בית הפוסט גרביטי. לצד השחקנים, חלק מהמשתתפים בפרסומת הם דיילי ודיילות אל על האמיתיים.

 (צילום: מתוך הסרטון)
(צילום: מתוך הסרטון)

עינת ינאי, ראש אגף השיווק באל על, אמרה כי "השקת הקו לבוסטון והקמפיין שעולה הערב מדגישים את חשיבותה האסטרטגית של צפון אמריקה על יעדיה המגוונים עבור אל על וקהל לקוחותיה הישראלי. אנחנו שמחים להציע לנוסעינו את האפשרויות הרבות והנוחות ביותר לטיסות בצפון אמריקה כולל יעדי ההמשך מניו יורק ומבוסטון. אנו מזמינים את לקוחותינו ליהנות מהקמפיין, וחשוב מזה - לבקר בבוסטון - זהו יעד מדהים!".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הסרטון
מטוס בתוך היער
צילום: מתוך הסרטון
מומלצים