לפיד ל-ynet: "חשבנו שההסכם עם איראן רע - אבל הוא גרוע"
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר באולפן ynet בנוגע להסכם הגרעין כי "זה יום רע ליהודים. חשבנו שזה הסכם רע אבל זה הסכם גרוע".
הוא הוסיף: "האמריקנים מוכנים להקשיב רק לאופוזיציה הישראלית ולא לממשלה".
(אטילה שומפלבי)
מומלצים