שתף קטע נבחר

3,600 טויוטה פריוס+ ואוריס הייבריד - לתיקון

יבואנית טויוטה, חברת יוניון מוטורס, תזמן למוסכים 3,600 טויוטה אוריס הייבריד ופריוס+ מהשנים 2011 עד 2014. הסיבה: עדכון תוכנה למערכת הכלאיים

טויוטה מזמנת בישראל כ-3,600 יחידות מדגמי טויוטה אוריס הייבריד ופריוס+ (גרסת מיניוואן של הפריוס) לתיקון במוסך. המכוניות, שיוצרו בין פברואר 2011 לאוגוסט 2014, זקוקות לעדכון תוכנה.

 

 

טויוטה אוריס הייבריד (דור שני) (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
טויוטה אוריס הייבריד (דור שני)(צילום: רועי צוקרמן)
 

 

מהודעת יבואנית המותג, חברת יוניון מוטורס, עולה כי במסגרת קריאה עולמית לתיקון של 625 אלף מכוניות, נדרש עדכון לתוכנת יחידת הבקרה של ממיר המתח. היצרנית מצאה כי קיים חשש לכך שעומס עבודה חריג יגרום לכשל שיפגע בביצועי המערכת ואף עשוי להוביל לעצירת הרכב. לא ידוע על תאונות או נפגעים כתוצאה מהתקלה.

 

בקריאה לתיקון נכללות אוריס הייבריד שיוצרו בין פברואר 2011 לספטמבר 2012 (דור ראשון), ובין דצמבר 2013 למאי 2014 (דור שני). בנוסף דגמי פריוס+ שיוצרו בין מאי 2012 לאוקטובר 2014. בסך הכל ייקראו למוסך כ-3,600 כלי רכב, מרביתם מדגם האוריס.

 

מחברת יוניון מוטורס נמסר כי התיקון יארוך כשעה, ויבוצע ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. חשוב לשים לב כי בעל רכב המקבל לביתו הודעה על קריאה לתיקון, חייב להיענות לה בתוך שישה חודשים. לאחר פרק זמן זה רישיון הרכב לא יחודש והשימוש ברכב ייאסר.

 

בהתאם לתקנות הרכב בישראל, היבואנית תעביר את מספרי השלדה המעורבים בקריאה לתיקון למשרד התחבורה - וזה יצליב אותם עם רישום הבעלות העדכני במחשבי משרד הרישוי. לאחר מכן המשרד שולח הודעות לבתי בעלי הרכב, בהתאם לרישום העדכני המופיע במשרד הרישוי. בעלי אוריס הייבריד ופריוס+ שמעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, יכולים לעשות זאת גם באמצעות מוקד השירות של יוניון מוטורס בטלפון שמספרו 8866* ובאתר הקריאות לתיקון של החברה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
טויוטה אוריס הייבריד (דור ראשון)
צילום: רועי צוקרמן
צילום: AFP
טויוטה פריוס+
צילום: AFP
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים