שתף קטע נבחר

הפרסומת הישראלית שמשגעת את העולם

פרסומת לסכיני הגילוח של סופר-פארם, שבו אדם מגלח את זקנו וקרוביו מתקשים לזהות אותו, צבר כבר 3.5 מיליון צפיות ברחבי העולם. אפילו השחקן אשטון קוצ'ר שיתף את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלו

לפני כמה ימים עלתה לרשת פרסומת למותג סכיני הגילוח "לייף" של סופר-פארם. בפרסומת מוצג אדם בשם "מוק" שמגלח את הזקן לראשונה אחרי 14 שנים וקרובי משפחתו מתקשים לזהותו. מספר ימים הסרטון הפך לאחד התכנים המסחריים הויראליים בתולדות הרשת, עם 3.5 מיליון צפיות וכתבות על אודותיו במאות אתרים בעולם, בהם באזפיד, האפינגטון פוסט, דיילי מייל ועוד.

 

 

ביום שישי הסרטון הגדיל לעשות כשאשטון קוצ'ר, אחד מכוכבי הבידור הגדולים בעולם, העלה אותו כתוכן מצחיק לעמוד הפייסבוק שלו , אחריו עוקבים 17 מיליון איש:

  

במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי מספרים שהסיפור של מוק הוא בעצם גם הסיפור האישי של איש הקריאייטיב שיצר אותו, יאיר זיסר - מנהל קריאייטיב במשרד, שאביו תמיד נהג ללכת עם זקן, וראה אותו לראשונה מגולח בגיל מאוחר יחסית.

 

השיתוף של אשטון קוצ'ר (צילום מסך) (צילום מסך)
השיתוף של אשטון קוצ'ר(צילום מסך)

 

יצוין כי זו לא הפעם הראשונה שמשרד הפרסום באומן בר ריבנאי מייצר פרסומות ויראליות שכובשות את הרשת, ותכנים דומים שהוא אחראי עליהם כוללים את סדרת הפרסומות של "דנית" לקורנפלקס בראנפלקס, ואת סרטוני "הגאון" של פריגת בכיכובו של שלום מיכאלשווילי.

 

יוסי לובטון, מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מסר: "שוב הוכח שכאשר מספקים לצרכן תוכן טוב המבוסס על תובנה אמיתית, הוא נהנה לצרוך אותו ואף לשתף, גם אם מדובר בפרסומת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים