שתף קטע נבחר

עוד קמפיין ויראלי בטעם רע

באגאדיר השיקו בסוף השבוע את התפריט החדש שלהם והעלו קמפיין סקסיסטי לרשת. הגולשים זעמו ובעמוד של המסעדה בפייסבוק החליטו להסיר את אפשרות הדירוג. הרשת כמו הרשת מגיבה בכל דרך אפשרית מקמפיין נגדי ועד בדיחות, הנה חלק מהן

האם כל תשומת לב היא טובה? אין לדעת מה ציפו ברשת אגאדיר והקמפיין הסקסיסטי שלהם בהחלט קיבל תשומת לב, אך גם את זעם הגולשים. לפני יומיים הושק קמפיין חדש של רשת המסעדות, בו נראית בחורה צעירה בבגד ים ישובה על הרצפה בתנוחה מינית לרגליו של גבר זקן וכביכול עשיר (על זה יעיד שעון זהב נוצץ על ידו של הגבר) היושב בכיסא גלגלים. הכותרת המלווה את הקמפיין היא "טעם עשיר".

 

הסאבטקסט מהתמונות והוידאו שעלו לעמוד הפייסבוק די ברור: הוא אוהב את הבשר שלו "עשיר" (בשר צעיר וטעים גם לעין) וגם לה יש טעם "עשיר" כמובן (שעון זהב, גבר זקן) - אתם תבחרו לאיזה רפרנס להתייחס.  

 

 
הטיזר שעלה לפני שלושה ימים:
 

שני הסרטונים עלו לעמוד הפייסבוק של הרשת וגררו מיד תגובות זועמות  מצד הגולשים. גולשת אחת הציעה להכנס לעמוד עצמו המאפשר לדרג את המסעדה ולתת להם את הדירוג הנמוך ביותר - 1. כעבור מספר שעות כבר יותר מ-2000 גולשים הורידו את דירוג המסעדה מ-3.7 ל-1.3. אז איך החליטו באגאדיר להתמודד עם המתקפה: הם הסירו את אפשרות הדירוג, מה שלא עצר את הגולשים מלהמשיך ולקרוא להורדת הדירוג בפורומים אחרים. הנה הקמפיין הנגדי:

 

קריאה להלחם בתופעת החפצת הנשים בקמפיינים (צילום מסך) (צילום מסך)
קריאה להלחם בתופעת החפצת הנשים בקמפיינים(צילום מסך)

 

הגולשים גם לא נשארו אדישים והביעו את מחאתם על הקמפיין עצמו ועל בחירתה של המסעדה להתעלם מתגובתם ולהסיר את אפשרות הדירוג:

 

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

וגם יש כבר בדיחות:

 

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

הגרסה של תום יער לקמפיין:

 

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

פנינו לרשת אגאדיר בבקשה לתגובה על הקמפיין עצמו וגם על הסרת יכולת הדירוג אך עד כה זו לא התקבלה.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
טעמו של זעם הגולשים
צילום מסך
מומלצים