שתף קטע נבחר

הסכם החסות של פוקס עם מכבי ת"א מוערך ב-1.5 מיליון דולר

החברה הישראלית תהיה הספונסרית הראשית של הצהובים בשנה הקרובה עם אופציית להארכת ההתקשרות בין הצדדים. בעקבות לחץ האוהדים, הלוגו של פוקס עבר שינוי מסוים כשהצבע האדום בו פחות בולט

מכבי תל אביב תקבל מרשת פוקס, הספונסרית החדשה של המועדון, סכום של 1.5 מיליון דולר לעונה הקרובה. ההסכם בין הצדדים הוא לשנה אחת בלבד עם אופציה להמשך ההתקשרות. "אנו שמחים על השותפות החדשה שנחתמה עם החברה הישראלית המובילה פוקס, ומשוכנעים בהצלחת הפרויקט החדשני", נמסר מהנהלת מכבי ת"א.

 

הראל וזיל, מנכ"ל קבוצת פוקס אמר: "גאה ונרגש מהשותפות החדשה של פוקס עם מכבי ת"א, קבוצת הכדורסל של המדינה".

 

גיא פניני עם הגופיה החדשה (צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב) (צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
גיא פניני עם הגופיה החדשה(צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

 

במכבי היו במהלך החודשים האחרונים במשא ומתן עם לא מעט חברות גדולות במשחק כמו טבע וסמסונג, ואף קיבלו הצעה נדיבה מהיזם אלדד פרי, אך בסופו של דבר בחרו הצהובים ללכת דווקא עם חברת פוקס.

 

יש לציין כי חלק מהאוהדים ובראשם ארגון Gate 11 לא אהבו את הבחירה בפוקס מכיוון שלוגו החברה הינו בצבעי היריבה העירונית, הפועל ת"א. יתרה מכך, בימים האחרונים הוציא הארגון הודעה בה נמסר כי פנו לראשי המועדון וגם לספונסר החדש במטרה לשנות את צבעי הלוגו שיופיעו על המדים הרשמיים.

 

במכבי הקשיבו לאוהדים ואפשר לראות שבגופיות החדשות הסמל של פוקס מופיע, אך הרקע האדום הבולט שלו הורד מהתלבושת הרשמית של הקבוצה. "הקשבנו לאוהדים והצלחנו לשנות במידה מסוימת את הלוגו בהסכמת חברת פוקס כמובן", אמר גורם במכבי ת"א.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב
הגופיה של מכבי ת"א
צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מומלצים