שתף קטע נבחר

הרכבת הקלה: כאן עובדים, אבל ממש לאט

עבודות הרכבת הקלה יסתיימו לפי התכנון רק בעוד שש שנים. אלא שלפי קצב העבודה הנוכחי באתרים השונים, אפשר כנראה לסיים את הפרויקט הרבה יותר מהר. צריך רק להתאמץ

שש שנים יעבדו בגוש דן על בניית הקו האדום. וכפי שזה נראה כרגע, אלה צפויות להיות שנים של פקקי ענק מורטי עצבים, איחורים כרוניים ותחושת אי-נוחות כללית לכל מי שגר, עובד או מבקר שם. האם אפשר לעשות את זה מהר יותר? יש מי שמצביע על פרויקטים דומים בעולם שהסתיימו בזמן קצר פי כמה, ומזכיר למי שהספיק לשכוח כי פרוייקטים גדולים בתחום התחבורה - רכבת מהירה בין המרכז לבירה, מטרונית בחיפה ורכבת קלה בירושלים - נמתחים הרחק מעבר לזמן הסיום המתוכנן.

 

אולי כי שעות העבודה מוגבלות כאן ל-07:00 עד 19:00, לא כולל שישי, או שבתות וחגים, או שעות לילה בדומה לפרוייקטים פרטיים. ואולי מכיוון שגם בשעות הרשמיות והמותרות, העבודה מתבצעת כאן בקצב רגוע, מאד רגוע. או לא מתבצעת כלל.

 

 

בחברת נת"ע אומרים כי הגישו בקשות לעבודה נמרצת גם בשעות הערב, אלא שלא קיבלו אישור לכך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אסף מגל
כאן עובדים, לפעמים
צילום: אסף מגל
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים