שתף קטע נבחר
 

למה פייסבוק לא מסירה פוסטים פוגעניים?

מנהל המדיניות של הרשת החברתית הפופלרית באזור המזרח התיכון ואפריקה מודה: "אנחנו טועים לפעמים". הוא גם מבטיח שיש דוברי עברית וערבית לבדיקת פוסטים

הרשת החברתית הגדולה בעולם רוצה לשמור על האווירה הבטוחה והלא פוגענית. יש לה מנגנון דיווח, ולפעמים מוסרים פרסומים פוגעניים. אבל כמו שכולנו יודעים - לפעמים גם לא. מדוע? סיימון מילנר, מנהל המדיניות של פייסבוק לאזור המזרח התיכון ואפריקה מבהיר: לפעמים הצוותים מקבלים החלטה לא נכונה. בנוסף, הוא גם אמר כי אין הבדל בין דיווח יחיד על פגיעה או דיווחים רבים.

מילנר, שביקר בארץ השבוע בעקבות הזמנה של ועדת המדע לדיון בכנסת שעסק במציאת פתרונות לנושא הביריונות ברשת, כתב סטטוס לאחר הביקור. לשון הסטטוס:

 

"אין דבר חשוב יותר מבטיחותם של המשתמשים בפייסבוק. השבוע ביקרתי בישראל ויחד עם איגוד האינטרנט הישראלי נפגשתי עם ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת. דנו בנושא הבטיחות באינטרנט בכלל, המדיניות של פייסבוק ותהליכי הדיווח. לאור האירועים האחרונים, נפגשנו גם עם נציגים רשמיים נוספים בישראל כדי להסביר להם על המדיניות שלנו.

 

 

חשוב לנו גם להסביר למשתמשים בפייסבוק בישראל את הסטנדרטים הקהילתיים שלנו ולעודד אתכם להשתמש בכלי הדיווח שלנו, כשאתם רואים תוכן שאינו מתאים לפייסבוק.

 

אין מקום בפייסבוק לתוכן המעודד אלימות, איומים ישירים, טרור או דברי שנאה. יש לנו מערך אוניברסלי של סטנדרטים קהילתיים האוסר על תוכן המכיל דברי שנאה, איומים ספציפיים של אלימות או בריונות. (לפרטים נוספים, בקרו.)

 

כאשר תוכן מדווח, אנחנו בוחנים אותו כדי לראות אם הוא מפר הסטנדרטים שלנו ואם כן, אנחנו מסירים אותו. זה לא משנה אם הוא מדווח פעם אחת או 100 פעמים, אנחנו מסירים רק תוכן שמפר את הסטנדרטים הללו.

 

כל הדיווחים נבדקים ללא משוא פנים על ידי צוותים של אנשים שהוכשרו לכך, דוברי מגוון שפות. בצוותים התפעוליים שלנו עובדים גם אנשים דוברי עברית וערבית, כשפת אם, המבינים גם את ההקשר המקומי. בנוסף, יש לנו מערכות לבקרת איכות כדי לוודא שהחלטות לגבי הדיווחים מתקבלות בצורה נכונה, בהתאם לסטנדרטים הקהילתיים שלנו.

 

במהלך שבוע סטנדרטי אנו בודקים מיליוני דיווחים בעולם, ובמהלך השבועות האחרונים ראינו עלייה משמעותית בדיווחים על תכנים הקשורים לאירועים בישראל.

 

ישנם מקרים נדירים בהם הצוותים שלנו לא מקבלים החלטה נכונה. כאשר זה קורה ואנחנו מקבלים התראה, אנו נפעל במהירות כדי לשחזר או להסיר תוכן בהתאם. אנחנו בדרך כלל מקבלים את ההחלטה הנכונה, אבל אנחנו עושים טעויות מעת לעת ואנו מתנצלים כאשר אנו עושים זאת.

 

כשאנחנו מסירים תוכן, אנחנו מודיעים על כך לאדם שפרסם אותו יחד עם הסבר מדוע זה מפר את הכללים שלנו. אם אנשים מפרסמים שוב ושוב תוכן המפר את הכללים שלנו אז אנחנו עשויים למנוע מהם לפרסם תוכן לפרק זמן מסוים, אם הם מתעלמים לחלוטין מהכללים שלנו, אנו עשויים להשעות את החשבונות שלהם.

 

אנחנו עובדים כל יום לשיפור החוויה של האנשים בעת השימוש בפייסבוק. תודה על עזרתכם בשמירה על פייסבוק כמקום בטוח".

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים