שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    רק מסלול חסר: אופל אסטרה בגרסת מירוץ
    אופל חשפה את גרסת המירוץ של המשפחתית הקומפקטית אסטרה, עם 330 כ"ס וכל האבזור שתצטרכו כדי לחצות ראשונים את קו הגמר. ולא, אין מה לעשות איתה בישראל

    מתגוררים בישראל? הכתבה הבאה נועדה לעיניכם בלבד. אופל חשפה גרסת מירוץ מוכנה לקרב של האסטרה, המשפחתית הקומפקטית. מכונית המירוץ הייעודית תשווק ללקוחות פרטיים בכל רחבי אירופה, אך אצלנו - בהיעדר מסלול או כל אופק בנוגע לספורט מוטורי - לא נוכל לקבלה. מכונית המירוץ אינה מיועדת לשימוש בכביש ציבורי.

     

     

    האסטרה TCR - שנקראת על שם ליגת ה-TCR הגרמנית (מכוניות תיור) - מציעה מרכב המזכיר בעיצובו הכללי את המשפחתית הרגילה, אך כמובן עם שינויים רבים לטובת יכולת מסלול מיטבית. בין היתר כמעט כל האבזור, בידוד הרעשים ועזרי הנוחות השונים הוצאו, כמו גם המושבים האחוריים. לנהג יש כעת מושב מירוץ ייעודי, גלגל הגה למירוצים עם מתגי שליטה על מערכות שונות וכלוב התהפכות. למרכב נוספו ניפוחים לטובת מפסק סרנים רחב יותר ואבזור הבטיחות - כולל ABS ו-ESC - הוסר מהרכב.

     

     

    ה-TCR, שמתאימה לתקינת הפדרציה הבינלאומית למכוניות (FIA) לשנת 2017, מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו עם 330 כ"ס ו-42.8 קג"מ. המנוע מעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית הנשלטת ממנופים על גלגל ההגה. לרכב בלמים משודרגים - דיסקים בקוטר 378 מ"מ עם שש בוכנות מלפנים ו-265 מ"מ עם שתי בוכנות מאחור. הנהג יכול גם לשלוט מתוך תא הנוסעים, בזמן אמת, בחלוקת עוצמת הבלימה בין הסרנים לפי העדפתו.

     

     

    מחיר מכונית המירוץ, כשהיא מוכנה לתחרויות חובבים או מקצוענים, עומד על 95 אלף יורו בגרמניה (כ-416 אלף שקל). אופל תחל לספק מכוניות לרוכשים בפברואר 2016, וכלל לא בעתיד הנראה לעין בישראל.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "רק מסלול חסר: אופל אסטרה בגרסת מירוץ"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים