שתף קטע נבחר

מרצדס מחדשת את ה-SL, בישראל ב-2016

הרודסטר היוקרתית זוכה לעיצוב מחודש, ותוצע בארבע גרסאות - כולל שני דגמי AMG עם עד 630 כ"ס. השיווק בישראל יחל באביב הבא במחיר של למעלה ממיליון שקל

הרודסטר הגדולה ויקרה ביותר של מרצדס, ה-SL, עברה מתיחת פנים. המכונית, שהוצגה בדור הנוכחי (R231) בסוף שנת 2011, זוכה לעיצוב מחודש, יותר אבזור ותשווק עם מבחר של ארבעה מנועי בנזין - החלש שבהם עם 367 כ"ס.

 

 

 

מחברת כלמוביל נמסר כי מכונית זו תגיע לישראל בסביבות חודש אפריל הקרוב. נכון לעתה לא ידוע אילו גרסאות ישווקו כאן ומה יהיה מחירן. ה-SL משווקת כיום בישראל בגרסאות SL 400 ו-SL 500, כמו גם בגרסת ה"בסיס" של AMG, ה-SL 63. מחיר הדגם נע בישראל בין 1.025 מיליון ל-1.61 מיליון שקל לפני תוספות.

 

 

ה-SL המחודשת תוצע תחילה בארבע גרסאות. דגם הבסיס יהיה ה-SL 400, עם מנוע V6 טורבו בנפח של 3.0 ליטר, 367 כ"ס ו-50.9 קג"מ ב-1,800 סל"ד. דגם זה מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק עומדת על 13 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

 

 

הגרסה הבאה היא ה-SL 500, עם מנוע V8 טורבו בנפח 4.7 ליטר, 455 כ"ס ו-71.3 קג"מ ב-1,800 סל"ד. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק - 11.1 ק"מ לליטר. ה-SL 400 ו-SL 500 מצוידות בתיבת תשעה הילוכים אוטומטית חדשה ובהנעה אחורית.

 

 

סדנת השיפורים הרשמית של מרצדס, AMG, תציע שתי גרסאות. הבסיסית היא ה-SL 63, שמפיקה 585 כ"ס ו-91.7 קג"מ ב-2,250 סל"ד ממנוע V8 טורבו בנפח 5.5 ליטר. הביצועים כצפוי מצוינים - 4.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-250 מרביים, או 300 אם תרכשו את ערכת הנהגים של AMG שכוללת הגבלת מהירות גבוהה יותר (למקרה שנפל עליכם בהפתעה אוטובאן בלי הגבלת מהירות).

 

 

גרסת העל של AMG תהיה ה-SL 65, עם נפח של 6.0 ליטר (12 צילינדרים), טורבו, 630 כ"ס ו-102 קג"מ ב-2,300 סל"ד. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.0 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת ל-250 או 300 קמ"ש לבחירתכם. לשני דגמי ה-AMG תיבת שבעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. ב-63 זו תיבה נטולת ממיר מומנט (במקום יש מצמד ליציאה מהמקום), ב-65 מדובר בתיבה פלנטרית רגילה.

 

 

אבזור הבטיחות והמותרות של ה-SL, כמו גם המפרט הטכני, שודרגו במתיחת הפנים. הדגם יוצע מעתה עם תאורת לד קדמית מלאה, מתלים מתכווננים עם מערכת לצמצום זוויות גלגול, חמישה מצבי נהיגה, גג קשיח מתקפל שנפתח גם בתנועה (עד 40 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית והיגוי אקטיבי שישמור עליכם במרכז הנתיב. זה האחרון נעזר במצלמות סטריאו ומזהה את סימוני הנתיב, ובמהירות נמוכה (למשל בפקקים) עוקב אחרי הרכב שמלפנים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
לחצו על התמונה לגלריה המלאה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים