שתף קטע נבחר

פורשה 911 R - חלום חדש לחיי מסלול

אם אתם גרים ליד מסלול מירוצים, ובמקרה נחתו עליהם 190 אלף יורו, למה שלא תרכשו את יצירת הנהיגה החדשה של פורשה - ה-911 R

דואגים שפורשה "מתרככת" עם מנועי טורבו ותיבות אוטומטיות? בתערוכת ז'נבה יצרנית מכוניות הספורט הגדולה בעולם, חשפה את ה-911 R, גרסה קיצונית במיוחד של ה-911, בלי מגדשי טורבו או תיבה רובוטית, אבל עם 500 כ"ס ומשקל עצמי נמוך במיוחד.

 

 

ה-R, שמכונה איך לא על שם גרסה קלאסית של ה-911, מיועדת למי שחיי מסלול הם המציאות שלו. יש לה מנוע בוקסר שישה צילינדרים בנפח 4.0 ליטר, עם 500 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-46.9 קג"מ ב-6,250 סל"ד. בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית - כן, צריך לתפעל לבד את המצמד - היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 323 קמ"ש.

 

 

פורשה ביצעה שורה של שיפורים כדי להפחית את משקלה העצמי של ה-R, שתהיה ה-911 הקלה ביותר במבחר הנוכחי: 1,370 ק"ג בלבד. לצורך כך חלקי מרכב מפלדה הוחלפו בסיבי פחמן ומגנזיום, המושבים האחוריים הוסרו וכך גם המזגן ומערכת השמע - אם כי שני אלו יוחזרו אם תבקשו ללא תוספת תשלום.

 

 

והמחיר? קרוב ל-190 אלף יורו, או כ-815 אלף שקל לפני מסים בישראל. מדובר במחיר כמעט כפול מזה של 911 רגילה, שעולה בישראל החל מ-846 אלף שקל כולל מסים. ובמילים אחרות - צפו לשלם עבור התענוג יותר מ-1.7 מיליון שקלים. בכל מקרה, נכון לעתה לא ידוע האם או מתי ה-R תשווק בישראל. בהקשר זה נציין כי זיכיון השיווק עבר לאחרונה מידי מכשירי תנועה, לחברת אורכיד.

 



 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים