שתף קטע נבחר

7 דברים שכל עסק צריך לעשות כדי לשפר את חוויית הלקוח שלו

אין ספק כי אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בהצלחת העסק בעידן המודרני הוא חווית הלקוח אותה מקבלים לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מהם הדברים העיקריים שהלקוחות של ימינו מצפים מבית עסק? כיצד יכול כל עסק בישראל להציע חוויית לקוח טכנולוגית ומתקדמת? ואילו צעדים חכמים יכולים לעשות את ההבדל ולשדרג את העסק לשלב הבא?

בעולם העסקים של ימינו, על רקע התחרות הגוברת בין כל השחקנים בשוק, אחד מהמרכיבים החשובים ביותר עבור עסק הוא החוויה הייחודית שהוא מציע ללקוח. חווית לקוח מרשימה ועדכנית עוזרת בהשגת לקוחות חדשים, הגדלת ההכנסות והובלת העסק לשלב חדש של צמיחה.

 

אם כן, מה יכולים עסקים קטנים או בינוניים להציע ללקוח שיעניק לו חוויה נעימה ומעודכנת? אספנו עבורכם את כל הדרכים העדכניות והמשתלמות ביותר לשדרוג העסק.

 

1. ספקו ללקוחות עולם שלם של עיצוב

אנחנו יודעים שהמוצרים שלכם מצוינים, השירות שלכם נפלא וגם המחיר משתלם. אך ברגע שהלקוח נכנס לבית העסק, בין אם מדובר על אולם תצוגה, חנות קמעונאית או משרד, אתם צריכים שהוא יזכור את החוויה בתור נעימה ומרשימה גם יחד.

 

עיצוב מוקפד ומתאים לרוח העסק גורם ללקוח לתת בכם אמון, להבין שאתם מקפידים על כל פרט קטן, והוא מניח שכך גם תהיו בהתנהלות מולו. בניית חוויית לקוח דרך עיצוב יכולה להיות עניין יקר יחסית, אך מדובר בהשקעה לשנים רבות שתותיר רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים רבים.

 

בית העסק שלכם הוא הפנים שלכם, ובית עסק עם עיצוב מיושן או מוזנח - משדר זלזול מסוים בלקוח. אל תתנו לעצמכם להיות העסק הזה, השקיעו מחשבה ותשומת לב בעיצוב, פנו לאיש מקצוע, וספקו ללקוח חוויה שתיגמר ברכישה או סגירת עסקה.

 

2. הציגו תוכן רלוונטי

בזמן שהם מסתובבים בחלל בית העסק, מחכים לפגישה או צופים במצגת הנפלאה שהכנתם להם – תנו ללקוחות שלכם ליהנות מתוכן רלוונטי על גבי מסך איכותי.

תכנים פרסומיים בעסק קמעונאי יכולים לקדם את המבצע האחרון או להציג ללקוחות שירותים שלא ידעו עליהם. עסקים עם חדרי המתנה יכולים להציג ללקוחות תכנים בידוריים על מנת להעביר את הזמן בתחושה חיובית. בחדר הישיבות, מסך מרשים עם תצוגה חדה יכול להיות ההבדל בין פספוס לסגירה של עסקה גדולה.

 

 

3. היו מעודכנים טכנולוגית, ושתפו את הלקוחות בכך

חלק בלתי נפרד מהעיצוב וחוויית הלקוח, הוא האמצעים הטכנולוגיים שעוזרים ללקוח להרגיש טוב יותר בעסק שלכם. כאשר אתם מתקינים מסך גדול ומרשים, מציעים מכונת קפה משוכללת, או רשת Wifi מהירה וחינמית, אתם מראים ללקוחות שאתם נמצאים בקדמת הטכנולוגיה, חדשניים ולא מתפשרים בכל הנוגע לכלים דיגיטליים לטובת חוויית לקוח מהנה.

 

4. הישארו מחוברים תמיד

קשר מתמיד עם הלקוחות והספקים הוא אחד מהמרכיבים החיוניים ביותר בעולם העסקים של היום, המצריך יכולת תגובה מיידית לכל פנייה ושאלה. מערכת היחסים עם הלקוחות והספקים חשובה פי כמה וכמה כשמדובר בעסק קטן, בו היחס האישי הוא אלמנט קריטי לצמיחה וגדילה של העסק. מערכת טלפונים אמינה ומחוברת תמיד, יחד עם חיבור מהיר במיוחד לאינטרנט, הם מרכיבים חשובים לשמירה על קשר שוטף עם הלקוחות, העובדים והשותפים העסקיים.

 

5. אל תפחדו להקשיב ללקוחות שלכם

אחד המרכיבים שרוב בעלי העסקים לא מתייחסים אליהם בחוויית לקוח, הוא מתן האפשרות ללקוחות לשתף את חוויית הלקוח שלהם. טפסי משוב, מסכי מגע עם סקרי שביעות רצון או דואר אלקטרוני המזמין לתת פידבק - כולם כלים מצוינים לקבלת משוב אותנטי מהלקוחות והקסת מסקנות על האופן בו ניתן להשתפר.

 

מעבר להסקת המסקנות מצידכם, עצם הבקשה מהלקוח לספר על החוויה שלו משפרת את תחושת האמינות של הלקוח כלפי העסק ונותנת תחושה שמישהו מקשיב (וככל הנראה מתייחס) לחוויה האישית שלו.

 

6. עובדים מרוצים מובילים ללקוחות שמחים

מלבד חוויית הלקוח המדהימה שתציעו ללקוחות, אסור לבעל עסק לזלזל בתנאים שהעובדים מקבלים. עובדים בעסק עם תשתית המאפשרת עבודה נוחה ומהירה, יהיו עובדים שמחים ואפקטיביים יותר, מה שיוביל אותם להעניק חוויית לקוח נעימה יותר. לכן, כדאי להעניק לעובדים סביבה טכנולוגית-תקשורתית של חיבור סופר-מהיר לאינטרנט ומערכת טלפוניה אמינה, על מנת שיהיו להם הכלים המתאימים לבניית חוויית לקוח נהדרת.

 

7. קלף מנצח שיבדיל אתכם מהמתחרים

מעבר לכל הכלים הסטנדרטיים אותם פירטנו עד כה, קיים עוד משהו אחד שלא חשבתם עליו, ויכול להפוך את חווית הלקוח אצלכם בעסק למדהימה. הבעיה היחידה היא שעדיין לא חשבתם עליו.

 

זה הזמן לעשות סיעור מוחות עם צוות העובדים ולענות לשאלה הבסיסית "מה יכול לעזור ללקוח הממוצע, שיעשה לו את החיים קלים יותר?". התשובות יכולות להיות מפתיעות: שיתוף פעולה עם בית עסק אחר שמספק שירות משלים לשלכם ויציב דוכן או סטנד בעסק שלכם, אפשרות תשלום ייחודית שתקל על תהליך הרכישה, או שילוב של קטלוג דיגיטלי מתקדם לסקירה נוחה יותר של השירותים שלכם – אם תצליחו לעלות על הרכיב החסר ש"יסגור את הפינה" ויענה למצוקה של הלקוח הממוצע שלכם, גם אם אין לכם רווח מיידי מכך, תוכלו לשדרג באופן מדהים את חווית הלקוח ולהשאיר אותו אצלכם לטווח הרחוק.

  

אם כן, אין ספק שאתם רוצים את הטוב ביותר עבור הלקוחות, העובדים והעסק שלכם. בכל הנוגע לתקשורת, תוכן וחוויית לקוח - כעת אפשר לא להתפשר, לקבל את הטוב ביותר.

 

חברת HOT עסקים מציגה מבצע טריפל עסקי הכולל מסך 39 אינטש FULL HD, אינטרנט במהירות מטורפת של 200 מגה עם Wifi עוצמתי בזכות טכנולוגיית ה-Fiber Box, קו טלפון מתקדם וחבילת תכני טלוויזיה איכותיים, אותם תוכלו להציג ללקוחות המגיעים לבית העסק.

 

מהירות הגלישה המשופרת תועיל לעובדים וללקוחות גם יחד, ותשדרג את העסק שלכם לדור הבא של האינטרנט בישראל. העובדים יכולים גם להעלות קבצים לענן במהירות גבוהה, מה שישפר את האפקטיביות שלהם וכתוצאה מכך את הצלחת העסק.

 

בעזרת חבילת הטריפל המושלמת של HOT עסקים, תוכלו להציע ללקוחות חוויה מושלמת עם תכנים פרסומיים או בידוריים, גלישה בטאבלט או בנייד באמצעות ה-Wifi ותשתית תקשורת איכותית שתשפר את התפוקה של העובדים.

 

זה הזמן לשדרג את חוויית הלקוח והעובד לרמה חווייתית יותר, עוצמתית יותר, שתוביל את העסק שלכם צעד גדול לעבר צמיחה והצלחה.

 

לעסק שלכם מגיע הטוב ביותר - שדרגו עוד היום ותתחילו להרוויח כבר מחר>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חוויית צפייה ללקוח בבית העסק
מומלצים