שתף קטע נבחר

צפו: חברה התנצלה כי חטיף התייקר בחצי שקל

הלוואי עלינו: חברה יפנית קנתה זמן שידור, ומנהליה ו-100 עובדים קדו בפני העם וביקשו סליחה על שנאלצו לייקר ב-45 אגורות מחיר של חטיף פופולרי

בפנים קודרות התייצבו החודש מנהלי חברת גלידות יפנית בפני העם היפני, ובפרסומת ששודרה ברשתות הטלוויזיה הארציות הם התנצלו מעומק הלב על כך שמחירו של חטיף קפוא פופולרי שמייצרת החברה עלה. בכמה? ב-12 סנט. כלומר, בערך ב-45 אגורות.

 

חברת Akagi Nyugyo, שמוצריה פופולריים מאוד בקרב מיליוני ילדים, העלתה את מחיר המחיר של החטיף GariGarikun בפעם הראשונה זה 25 שנה בעקבות שנה של ירידת מחירים ביפן. מחשש שהציבור יזעם נקטה החברה צעד מקדים, ובפרסומת באורך של דקה שלמה התנצלה בתחילת החודש על המהלך. הפרסומת זכתה תוך יממה ליותר מ-900 אלף צפיות ביוטיוב.

 

הפרסומת מתחילה בצילום תקריב של מנהלי החברה. הם מביטים הישר למצלמה במבט חמור סבר ובזרועות משולבות, ניצבים מול מטה החברה. מיד אחר כך מתרחקת מהם המצלמה, כך שניתן לראות שכ-100 עובדים ניצבים לצידם, גם הם חמושים במבט קודר. ברקע מתנגן שיר של זמר יפני פופולרי עם התנצלות על עליית המחירים.

הקידה של אנשי החברה בפני העם היפני ()
הקידה של אנשי החברה בפני העם היפני

לאחר מכן נראים אנשי החברה קדים – מעשה שבתרבות היפני מסמל התנצלות והבעת חרטה – ועל המסך מופיע הכיתוב: "החזקנו מעמד 25 שנה אבל... 70-60".

הכוונה בסיומת הזו היא לעלייה במחיר של חטיפי GariGarikun מ-60 ין ל-70 ין.

 

התנצלות פומבית היא לא דבר נדיר מצד חברות יפניות, אבל הסרטון של החברה הספציפית הזו בתחילת החודש היה חריג מבחינת האופן שבו ביקשה החברה את סליחת הציבור. "לא חלמנו שהווידאו יזכה לצפיות רבות כל כך", הודתה דוברת החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים