שתף קטע נבחר

ריקול: 14,366 סוזוקי קרוסאובר יוזמנו למוסך

קריאת ענק לתיקון יזום של הדגם הפופולרי. הסיבה: חשש לבעיה העלולה לפגום בתזמון פתיחת כרית האוויר הצדית

סוזוקי SX4 קרוסאובר מוזמן למוסך. חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, מזמינה יותר מ-14 אלף בעלי דגם SX4-קרוסאובר למוסכים המורשים. לדברי היבואנית, הסיבה לקריאה לתיקון היא חשש שתפר הריפוד באזור כרית האוויר, ימנע ממנה להיפתח בתזמון הנחוץ בעת תאונה. כל כלי הרכב שיוזמנו למוסך יוצרו ושווקו בישראל בין השנים 2013 ו-2016, מכל גרסאות הדגם.

 

 

"יצרנית הרכב, חברת סוזוקי, הודיעה על הצורך לבצע 'קריאת שירות חוזרת' למכוניות מדגם זה, לצורך החלפת ריפוד משענת המושבים הקדמיים. קריאת השירות נובעת מחשש שתפר הריפוד באזור כרית האוויר שבמושבים הקדמיים, אינו מתאים ועלול להשפיע על תזמון פתיחת כרית האוויר הצדית", כך היבונאית בהודעה לתקשורת.

 

במכשירי תנועה אומרים כי בעלי המכוניות בהן יש לבצע את התיקון יקבלו לביתם הודעה בכתב. לקוחות החברה המעוניינים לוודא אם המכונית שברשותם תוזמן אף היא, יכולים לבדוק זאת בעזרת אגף השירות של החברה בטלפון 1700701900. אפשרות נוספת היא לבדוק באתר היבואנית באמצעות מספר הרישוי של הרכב. משך התיקון מוערך על-ידי מכשירי תנועה בכשעתיים.

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל (306, א', ג') קובעות כי בעל הרכב לא ישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים