שתף קטע נבחר
 

בלי התחכמויות

בלולה וקובה מגישים מנות מפרויקט "טעימה מהגליל" ומתארים את הסועד הישראלי כמבין עניין ומתיידד בקלות, וכזה שמסתייג מתפריט מתחכם ויומרני

בשיתוף עם משק צוריאל

 

דנה הראל היא בעליו של לולה וקובה, ביסטרו-בר ים תיכוני, הפועל בהוד השרון זה ארבע שנים וחצי. המקום, הפועל בבוקר כבית קפה וכמסעדה ובר בשעות המאוחרות יותר של היום, מגיש תפריט מגוון, הכולל גם בשרים, דגים ופירות ים.  

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

המראה והעיצוב שלו מיוחדים, וכוללים, בין השאר, מרפסת רחבה ובה נדנדה וכורסאות, סלון עם עיתונים ושמיכות סלון ושולחנות אבירים.

 

הסועד הישראלי, אומרת דנה, מחפש ומעדיף מקום נעים, ש"לא מתפלצן" וכזה שמתחשב בניואנסים הקטנים. מסעדה כזו שתתחשב בצורכי הלקוחות: שתגיש כוס מים לאשה מניקה ותמצא מקום ישיבה שקט עבור אדם מבוגר. ללקוחות הישראלים יש ציפיות ובקשות שונות, והמסעדן או המלצר צריכים לדעת להקשיב ולספק מענה.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

הבעלים של לולה וקובה טוענת, בניגוד לדעה הרווחת, שהסועד הישראלי אינו תובעני. הוא בא בטוב כדי ליהנות ולא כדי לריב. אותו לקוח, שמגיע במטרה ליהנות, גם יודע לעשות את זה. בכל הקשור לאוכל, הוא מבין עניין. מבשל, עוסק בקולינריה, נוסע לטיולי אוכל בעולם.

 

הדבר האהוב עליו, לפי הראל, הוא לחזור אל המאכלים הקלאסיים, אל המנות שהוא מכיר ואוהב. עם זאת, הוא לא חושש לנסות ולטעום דברים חדשים. הוא לא נהנה להתמודד עם תפריט שנכתב בשפה מתחכמת ויומרנית ומעדיף לקרוא מהם מרכיבי המנה ולהבין בדיוק מה הוא עומד לקבל בצלחת.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

בהשוואה לסועד הזר, התייר מחו"ל, הישראלי משוחח ומפלרטט בקלות רבה יותר עם הצוות. הוא אוהב את הסמול טוק הזה. לסועד שמגיע מהניכר לוקח זמן רב יותר עד שהוא נפתח. לא מפתיע.

 

 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

לולה וקובה, מבוא קדם 5, הוד השרון, 09-8352312

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים