שתף קטע נבחר

חב' האשראי מציעות הטבות לרוכשים אונליין

חברות כרטיסי האשראי מעוניינות לנגוס בנתח ההולך וגדל של הרכישות המתבצעות ברשת, כאשר בתוך שנתיים כמות העסקאות זינקה ב-78%. היום השיקה לאומי קארד שירות המאפשר החזר כספי על רכישות במגוון אתרים

ברקע הגידול הדרמטי בהיקפי הרכישות אונליין, במיוחד ברכישות בחו"ל, מנסות חברות כרטיסי האשראי להבטיח את מקומן ב"חגיגות", כך שהקניות המתרחבות יבוצעו בכרטיסים שלהן.

 

  • כרטיסי אשראי: רכישות ב-66 מיליארד שקל ברבעון

 

היום השיקה לאומי קארד את שירות Pay-Back המעניק החזר כספי קבוע בכ-70 אתרי סחר בארץ ובחו״ל, בהם: Asos, AliExpress, Booking, Ebay וגרופון.

 

השירות יאפשר ללקוחות המבצעים קניות מקוונות באתרי אינטרנט בארץ ובעולם, ליהנות מהחזר כספי הנע בין אחוז אחד ועד 10% מסכום הרכישה.

 

כדי לממש את ההטבה דורשים בלאומי קארד כי ההתחברות לאתרים השונים תתבצע מ"מיני סייט" ייעודי באתר לאומי קארד באמצעות הזנת שם המשתמש והסיסמה לשירות. ההחזר יועבר ישירות לכרטיס האשראי לאחר צבירת החזרים בגובה 50 שקל ומעלה ובתוך שלושה ימי עסקים.

 

"ישראל הינה אחת מבין שלושת שווקי ה-E-com הצומחים ביותר בעולם והצרכן הישראלי נמנה עם שיאני ה-E-com, שוק שהולך ומתפתח והתחרותיות בו גדלה בהתאם", אומרת ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד. "אנו צופים כי העדפת צרכנים לרכישה מקוונת על חשבון רכישות מסורתיות תלך ותגדל עם השנים" .

 

נציין כי אמש השיקה ישראכרט שיתוף פעולה עם אתר הקניות הסיני AliExpress במסגרתו לקוחות ישראכרט יזכו להנחה של 5 דולר בקניה מעל 15 דולר. ההטבה תינתן ללקוחות המחזיקים כרטיס בינלאומי, מספר פעמים בשנה למשך ימים ספורים. המבצע הראשון יתקיים בין התאריכים ה-14 ליולי ועד ה-17 ביולי.

 

בנוסף יש לציין כי חברת כרטיסי האשראי כאל מעניקה 10% הנחה ללקוחותיה הרוכשים באתר Chinabuy, בכל אחד מכרטיסי החברה. ההטבה ניתנת על כלל המוצרים המוצעים באתר.

 

עליה במספר הנשים המבצעות רכישות אונליין

מנתוני חברת לאומי קארד עולה כי בזמן שכמות הלקוחות, העסקאות ומספר העסקאות הממוצעת ללקוח עולות בהתמדה, סכום העסקה הממוצעת קטן בהדרגה ושוק הרכישות המקוונות הופך למשמעותי ותחרותי מאי פעם.

 

כאשר משווים בין מחזור הרכישות באתרים זרים, בין המחצית הראשונה של 2014 והמחצית הראשונה של 2015, נרשמת עליה של 19% בהיקפם. בין 2015 ו-2016 תועדה עלייה נוספת של 39%.

 

בין 2014 ו-2015 נרשמה עלייה של 35% בכמות העסקאות וב-2016 נרשמה כבר עלייה של 78% אחוז.

 

בזמן שבמחצית הראשונה של 2014 כמות עסקאות ממוצעת ללקוח עמדה על 7.6, ב-2015 נרשמה עלייה של 6%. עלייה נוספת נרשמה השנה, כאשר הצרכן הישראלי ביצע כ-12 עסקאות בממוצע ברשת, נתון המשקף עלייה של 45% ביחס לשנה הקודמת.

 

סכום עסקה ממוצעת מוסיף לרדת ובשיעורים גדלים, כאשר בהשוואה בין המחצית הראשונה של 2014 ו-2015 אנו עדים לירידה של 12% (242 שקל אל מול 275 שקל) ואילו בהשוואה בין 2015 ו-2016 סכום העסקה הממוצעת ירד ב-22% נוספים (189 שקל אל מול 242 שקל).

 

בלאומי קארד מציינים עוד כי בין השנים 2014 ו-2016, חלקן של הנשים במחזור הרכישות עלה מ-26% ל-29% ואחוז העסקאות שנעשו על ידן עלה באחוז מ40% ל-41%.

 

הענפים בעלי מחזורי המכירות הגדולים ביותר במהלך השנה האחרונה, הינם טיסות ותיירות (26%), ספרים, ציוד משרדי ופרסום (10%) ופנאי ובידור (7%). הענפים בעלי מספר העסקאות הרב ביותר הינם: פנאי ובידור (15%), הלבשה והנעלה (8%) וחנויות כל-בו ו"עשה זאת בעצמך" (8%).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים