שתף קטע נבחר

הפרסום המטעה של משרד הפנים על חידוש הדרכון בנתב"ג

בני זוג מת"א הסתמכו על הפרסומים והגיעו לדלפק המיוחד יממה לפני טיסה. אלא שבשטח הוחלט שהחידוש ייעשה רק 12 שעות לפני הטיסה: "פקידים שיחקו בפוקימונים ולא טיפלו בנו"

 

 

בני זוג שהגיעו אתמול (ב') לדלפק משרד הפנים בנתב"ג לא הצליחו לחדש את הדרכון של בתם הקטנה לקראת טיסה לחופש מחר, וטוענים להתנהגות מזלזלת ופרסום שגוי שגרמו להם להפסיד יום עבודה. צפו בתיעוד השיחה שלהם עם פקיד משרד הפנים.

 

עופר ושירה, תושבי תל אביב, ביקשו לחדש את תוקף הדרכון של בתם באמצעות השירות המקוצר של רשות האוכלוסין וההגירה בנתב"ג, המחייב עלות מוגדלת. אולם כשהגיעו לדלפק מסר להם הפקיד שבניגוד לפרסומים ניתן להנפיק דרכון רק 12 שעות לפני הטיסה.  

 

פקיד משרד הפנים בדלפק ()
פקיד משרד הפנים בדלפק

 

פרסומי משרד הפנים ברשת מול השלט בדלפק:



"הפרסום אומר שניתן לחדש דרכון 24 שעות לפני הטיסה", אומר עופר. "כך גם נמסר במענה הקולי שאליו התקשרתי. ואז אתה מגיע לשם ומגלה שמישהו הדביק שם פתק שלפיו רק 12 שעות לפני ניתן לחדש דרכון. עזבנו יום עבודה באמצע רק כדי לגלות שהפרסומים לא עומדים במבחן המציאות.

 

"מישהו החליט וככה זה, עכשיו דבר אל הלמפה. האולם היה דומם ושומם אבל הפקיד שיחק בטלפון ואמר לי 'אל תפריע לי'. זו הייתה חוויה הזויה. לא להאמין שזה קורה במדינת ישראל של 2016".

 

רעייתו שירה הוסיפה: "חבל ומעצבן שזו רמת השירות. ראינו פקידים משחקים בפוקימון ומתעלמים ממה שמשרד הפנים בעצמו מפרסם".

 

לדבריהם, כשביקשו לדבר עם האחראי הופנו למספרי טלפון שבהם לא ניתן להם פתרון או מענה. "כשביקשנו שוב הפקיד הזמין משטרה. השוטרים אמרו שזה קורה די הרבה והביעו תקווה שנעשה משהו לטובת כולם", אמרו.

 

מרשות האכולוסין וההגירה נמסר: "הלשכה בנתב"ג נועדה לתת מענה למקרי חירום בסמוך לשעת הטיסה. אם הייתה אי-התאמה בין המפורסם לבין השילוט התלוי בעמדה הנושא ייבדק ויתוקן. לעניין היחס, אנו מקפידים על כך שכל עובדינו יתייחסו בכבוד לכל הציבור המגיע לקבל מאיתנו שירות. אם יש טענה על שירות לקוי, אנו נבדוק את הנושא ונרענן הנחיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפקיד מדלפק משרד הפנים, מתוך הסרטון
מומלצים