שתף קטע נבחר

דו"חות שופרסל: שיפור בכל המדדים

החברה רושמת צמיחה של 6.1% במכירות לצד שיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית וזינוק של מאות אחוזים ברווח הנקי. מכירות שופרסל במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-5.9 מיליארד שקל לעומת 5.57 מיליארד שקל במחצית הראשונה אשתקד

השינויים בשוק הקמעונאות ובראשם קריסת מגה וניהולה במהלך החודשים האחרונים על ידי נאמנים מטעם בית המשפט, איפשרו לשופרסל להציג צמיחה של 6.1% במכירות, לצד שיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית וזינוק של מאות אחוזים ברווח הנקי.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

מכירות שופרסל במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-5.9 מיליארד שקל לעומת 5.57 מיליארד שקל במחצית הראשונה אשתקד. המכירות בחנויות זהות עלו במחצית ב-8.8%, מה שמצביע על כך שגם בחנויות הוותיקות הסובלות על פי רוב מתחרות אזורית, נהנתה הרשת מנאמנות לקוחות.

 

חיזוק המותג הפרטי ושיפור תנאי הסחר מהספקים, הובילו לעלייה של 15% ברווח הגולמי שהסתכם במחצית הראשונה ב- 1.5 מיליארד שקל. הרשת המשיכה במחצית הראשונה במגמת השיפור ברווחיות הגולמית שעלתה ל- 25.4% מהמכירות לעומת 23.3% במחצית הראשונה אשתקד.

 

למרות עלייה בהוצאות המכירה, שיווק, הנהלה וכלליות, בין היתר על רקע העלאת שכר המינימום, חילחל השיפור ברווח הגולמי לשורת הרווח התפעולי שזינקה ל-154 מיליון שקל לעומת 39 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווחיות התפעולית עלתה ל-2.6% מהמכירות לעומת רווחיות תפעולית שולית של 0.7% מהמכירות במחצית הראשונה אשתקד. למרות עלייה בהוצאות המס, נוכח שיפור הרווח לפי מס, רשמה הרווח זינוק חד ברווח הנקי שהסתכם ב-115 מיליון שקל לעומת 29 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיוון פרג'
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל
צילום: סיוון פרג'
מומלצים