שתף קטע נבחר

מנהל ביוחננוף: אין שירותים עד שילמדו לנקות

מנהל סניף "יוחננוף" בנתיבות נעל את שירותי העובדים ואסר עליהם להשתמש בשירותי הלקוחות. "יש בלגנים. צריכים ללמוד לנקות". הבעלים של הרשת: "המקרה יטופל, לא מדובר בהחלטה שלנו"

מנהל סניף ברשת הקמעונאות "יוחננוף" בנתיבות מנע מהעובדים להשתמש בשירותים. בשיחה עם בעלה של אחת העובדות הסביר, שנעל את שירותי העובדים כי "יש בלגנים", ולעובדים אסור להשתמש בשירותי הלקוחות "עד שילמדו לסדר ולנקות". האזינו לשיחה.

נ' (23) סדרנית העובדת עבור חברת "אסם" סיפרה שמנהל הסניף ריכז את העובדים, הודיע להם על סגירת השירותים ואמר כי אם מישהו ייתפס בשירותי הלקוחות - הוא יישלח הביתה.

 

י' (30) בן זוגה של נ', שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, הסביר: "בהתחלה התקשרתי להנהלה של הרשת. אמרו לי שיטפלו בזה, אבל ראיתי שזה לא מטופל. התקשרתי למנהל הסניף, מי שנתן את ההנחייה, בהתחלה הוא דיבר יפה, אבל אחר כך הוא פשוט נפנף אותי".

 

בשיחה עם י', מנהל הסניף הודה בדברים וטען כי שירותי העובדים ננעלו מתוך דאגה לעובדים, כי "יש שמה בלגנים", לדבריו. המנהל הדגיש בפני י' שכרגע אין אישור לעובדים להשתמש בשירותי הלקוחות, "עד שילמדו לסדר ולנקות".

 

לאחר שיחתם של י' והמנהל, נודע ל-נ' כי מנהל הסניף ביקש להעביר אותה למקום אחר, ואמר שאחרי החגים הוא לא רוצה לראות אותה בסניף. י' הסביר כי הדבר היחיד שהוא רוצה הוא שיפתחו לעובדים את השירותים, "ושאשתי לא תיפגע מהדבר הזה".

בעלי הרשת, איתן יוחננוף, הביע זעזוע מההתנהלות שתוארה לעיל. "המקרה יטופל, זה לא מקובל עלינו. מדובר בהחלטות שרירותיות ולא בהחלטות של הרשת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
יוחננוף רחובות
צילום: אבי מועלם
מומלצים