שתף קטע נבחר

ריקול לטויוטה - פריוס חדשה וקורולה ישנה למוסך

יבואנית טויוטה לישראל תזמין כ-1,500 בעלי מכוניות מדגם פריוס וקורולה למוסכים. הסיבה: חשש לכשל במערכת הבלמים ותקלה במנגנון כרית האוויר

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, תזמין למוסכים המורשים בעלי מכוניות מדגם פריוס וקורולה. בשני המקרים תתבצע הקריאה לתיקון כחלק ממהלך עולמי עליו הכריזה לאחרונה החברה.

 

טויוטה פריוס החדשה - למוסך ()
טויוטה פריוס החדשה - למוסך

 

במסגרת אחת הקריאות לתיקון יוזמנו 924 בעלי טויוטה פריוס החדשה (דור 4), אשר יוצרה בין החודשים נובמבר 2015 וספטמבר 2016. לדברי טויוטה, תקלה במערכת בלם החניה עלולה לגרום לכשל ולמנוע את תנועת הרכב למרות שימוש בבלם. יבואנית המותג לישראל מבהירה כי "הקריאה הוכרזה על מנת להתקין קליפס בכבל בלם החניה, בעקבות החשש שכבל זה המופעל באמצעות רגלית בכלי הרכב המדוברים, עלול להשתחרר ולפגום בפעילות".

 

ביוניון מעריכים כי הטיפול בכלי הרכב שיוזמנו למוסך צפוי להמשך כחצי שעה, ומבהירים כי הודעה ללקוחות הרלוונטיים תישלח בדואר.

 

בנוסף יוזמנו למוסכים המורשים של חברת יוניון גם 439 בעלי טויוטה קורולה שיוצרה בין החודשים ספטמבר 2002 וינואר 2003, לצורך החלפת יחידת הניפוח של כרית האוויר. לפי יוניון, קריאה זו מתבצעת כחלק מבדיקת תקינות הכרית, עקב חשש כי יחידת הניפוח לא תפעל כמתוכנן ולא תעניק את ההגנה הראויה. תיקון זה צפוי להמשך כשעה.

 

טויוטה קורולה ישנה - למוסך ()
טויוטה קורולה ישנה - למוסך

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טויוטה פריוס החדשה - חשש לבעיה בבלם החניה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים