שתף קטע נבחר

ב.מ.וו מחדשת ומכוונת לרוכבים צעירים

היצרנית המזוהה עם כלים גדולים, כבדים ויקרים, חושפת בתערוכת מילאנו להיט מכירות פוטנציאלי, אב-טיפוס שעשוי לטלטל את התעשייה וגרסאות חדשות לדגמים מוכרים

כמו כל יצרנית שמכבדת עצמה, גם ב.מ.וו הציגה ארטילריה כבדה בתערוכת הרכב הדו-גלגלי של מילאנו. אך בניגוד למקובל בחברה הבווארית, הפעם לא מדובר בדגם גדל-ממדים ובעל תג-מחיר עתידי עסיסי. כן כמקובל אצל החברה שמייצרת את אחד האופנועים הפופולריים והמוערכים בהיסטוריה, ה-GS1200 הרב-גוני, גם כוכב התערוכה שלה עונה לשם אדוונצ'ר.

 

 

 

היצרנית הוותיקה חשפה את ה-G310 GS, אופנוע קטן נפח - במושגים של ב.מ.וו - עם מראה שכולו הרפתקה, וכוונת שמוצבת על שכבה רחבה במיוחד של רוכשים פוטנציאליים. זה לא סוד הרי שאופנועי אדוונצ'ר על כל נפחיהם ותתי-הקטגוריות שייצרו בשנים האחרונות, הם הלהיט החם של התעשיה. זה גם לא סוד שאופנועים בסיסיים עם תג-מחיר נמוך, הפכו ללחם והחמאה של תעשייה הנלחמת לשמור על רווחיותה בעולם עמוס קטנועי-על.

 

כמו הדבר האמיתי - 310 אדוונצ'ר ()
כמו הדבר האמיתי - 310 אדוונצ'ר

310 חדש, עם לוח מחוונים מינימליסטי ()
310 חדש, עם לוח מחוונים מינימליסטי

 

האח הקטן והחדש למשפחת ה-GS עושה בדיוק את זה - נראה כמו הדבר האמיתי, עם לוק קשוח ומתוחכם של האחים הגדולים והבטחה ליכולת כביש ושטח ראויה. מנוע ה-313 סמ"ק החד-צילינדרי ומקורר הנוזל מייצר 34 כ"ס ו-3 קג"מ, ומתאים לכן גם לרוכבים מאותגרי רישיון. המשקל עומד על 170 ק"ג, גובה המושב 83 ס"מ ומהלך המתלים 180 מ"מ מלפנים ומאחור. יש חישוק 19 לפנים ו-17 מאחור, ו-ABS כסטנדרט כמובן. הוא צפוי להגיע ארצה במהלך 2017, ולהשתלב במה שנראה כעת כקטגוריה החמה ביותר בשוק האופנועים המקומי.

 

אופנוע נוסף (ולא האחרון) הנושא את צמד האותיות המבטיח "GS", הוא למעשה גרסה נוספת ל-R nineT המסוגנן, הפעם תחת השם המלא R nineT urban GS. זה אופנוע שפורט בעיקר על מיתרי הנוסטלגיה עם קריצות עיצוביות ברורות לדגמי הכביש-שטח הישנים של היצרנית. המנוע נלקח ישירות מה-R nineT עם 1,170 סמ"ק ו-110 כ"ס, והמיתלים מזכירים מאוד את גרסת הסקרמבלר. חישוקי השפיצים היפהפיים המתאימים מאוד לרעיון ולתוצאה הסופית (19 אינץ' מלפנים) הם אופציה מומלצת בתשלום.

 

 

בטעם לגמרי של פעם - GS בכאילו ()
בטעם לגמרי של פעם - GS בכאילו

 

בצד האחר (לחלוטין) של הסקאלה הוצג אופנוע קונספט שנקרא HP4 רייס, ואשר מדווח לנו בהווה על העתיד המאד קרוב. הרבה פרטים לא נמסרו אודותיו, למעט שיוצג רשמית במחצית השניה של 2017. מה כל-כך מעניין בו? זו פעם ראשונה בה רואים בפומבי אופנוע של החברה המצויד בשלדות סיבי פחם. ב.מ.וו כמובן אינה היחידה שעושה שימוש בחומר החצי-אקזוטי הזה, אך מקורות בתעשייה מאמינים ששלדה כזו תמצא דרכה ובמהירות למגוון דגמים עממיים (יחסית, כמובן) של החברה.

 

HP4 רייס - פני העתיד, היום 

 

מעבר לשלושה אלה, הציגה ב.מ.וו סוללת דגמים שעברו שינויים קלים, כאשר עיקר הבשורה היא התאמתם לתקן יורו 4 שייכנס לתוקף בתחילת 2017. ה-R nineT זוכה לשינויי עיצוב קלים וכיול מחדש למתלים. ה-F800R וה-F800GT מקבלים גם הם עדכוני עיצוב קלים ומצערת על חוט, ושני מצבי רכיבה כסטנדרט.

 

בגדי ה-800 החדשים ()
בגדי ה-800 החדשים

 

ה-K1600GT מקבל גם הוא עדכוני עיצוב ומשענת גב לנוסע, יחד עם מיתלים חצי-אקטיביים כסטנדרט. ולסיום, סדרת ה-1200GS הסופר-מצליחה מקבלת מספר שינויים עיצוביים ועדכוניים מכאניים, ובעיקר חבילת "ראלי" נוצצת, חדשה ומסקרנת, המגיעה עם מהלך מתלים ארוך יותר וכיול נוקשה מבעבר, משקף קטן יותר וצביעה בגווני חטיבת הספורט.

 

יותר אדוונצ'ר מאי פעם - GS ייעודי ומעודכן ()
יותר אדוונצ'ר מאי פעם - GS ייעודי ומעודכן

GTL - המשענת לנוסע חשובה עד מאד ()
GTL - המשענת לנוסע חשובה עד מאד

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
להיט מכירות פוטנציאלי - GS310G
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים