שתף קטע נבחר
תרומה לקהילה וטיפוח העובדים: השנה של UPS
טכנולוגיה היא שם המשחק: בשנה האחרונה השיקה ענקית השילוח UPS מעטפת של שירותים חדשנים לתחום ה-E-commerce הצומח במהירות גדולה
בשיתוף Superbrands

 

בשנת 1907 לווה צעיר אמריקאי בן 19 בשם ג‘יימס קייסי 100 דולר, והקים חברת בלדרות קטנה בסיאטל שבוושינגטון. שנים לא רבות מאוחר יותר, בשנת 1937, הפכה יוזמה זו למה שכיום מוכר כענקית השילוח UPS (United Parcel Service). כיום פועלת UPS ב-220 יעדים, מפעילה 1,955 טיסות יומיות ומעסיקה 435 אלף עובדים ברחבי העולם.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands:

הדרך היצירתית למעלה: השנה של ויסוצקי

אלו זוכי אותות ההצטיינות של Superbrands‏

 

בשנת 1994 נכנסה החברה גם לשוק הישראלי, עם חנות קטנה בבני ברק ושישה עובדים בלבד. כיום מטפלת UPS בישראל במאות אלפי לקוחות באמצעות כ-175 רכבי הפצה ויותר מ-800 עובדים. UPS היא חברת המשלוחים היחידה המפעילה שש טיסות שבועיות לישראל וממנה במטוס מטען רחב גוף.

 

UPS הינה החברה היחידה בישראל המציעה סל פתרונות לוגיסטיים מושלם, עם פתרון לכל חולייה בשרשרת האספקה - כולל משלוחים בינלאומיים ופנים-ארציים, שילוח מטענים כבדים באוויר, ביבשה ובים, שירותי לוגיסטיקה ו-TPL, עמילות מכס, משלוחים רפואיים ומבוקרי טמפרטורה, שילוח תערוכות ופרויקטים מיוחדים ועוד.

 

מטה החברה בישראל ומרכז התפעול שלה - בית UPS - ממוקם בנתב"ג, על קצה מסלול ההמראה, דבר המהווה יתרון עבור לקוחות UPS וחוסך זמן יקר. בנוסף מפעילה החברה מרכזים לוגיסטיים בנתב"ג ובשוהם, ומשקיעה ביצירת שותפויות רחבות היקף וארוכות טווח עם החברות המובילות במשק.

 

הסביבה התחרותית

שוק השילוח מורכב משלושה סגמנטים מרכזיים:

 

1. חברות בלדרות (Courier), המציעות משלוחי אקספרס של חבילות ומעטפות מדלת לדלת בזמן מוגדר.

2. חברות שילוח, המטפלות במטענים גדולים וכבדים של סחורה מכל הסוגים ממדינה למדינה (באוויר, ביבשה ובים).

3. חברות TPL - לוגיסטיקה צד ג' ומחסנים לוגיסטיים, המנהלים מלאי עבור לקוחות במיקור חוץ.

 

האתגרים השיווקיים 

צמיחתו המהירה של שוק הקניות אונליין (E-commerce) יצר שינוי משמעותי בעולם השילוח. בעוד שבעבר רק יבואנים ויצואנים ביצעו משלוחים בינלאומיים, כיום מדובר בשירות זמין לכל אחד. כך, עם התעוררותו של פלח חדש של לקוחות פרטיים והיווצרותם של צרכים חדשים, נוצרו אתגרים חדשים עבור חברות השילוח, שנדרשות לספק פתרונות יצירתיים למיליוני צרכני קצה ועסקים קטנים.

 

פתרונות לעולם ה-E-commerce 

מחקר גלובלי שביצעה UPS באמצעות ComScore, העלה שצרכנים הרוכשים אונליין, רגישים במיוחד לאופן קבלת המשלוח, ומעדיפים לקבלו בזמן ובמקום הנוח להם, בעלות מינימלית. UPS זיהתה צורך זה והשיקה את שירות PickUP, המאפשר לצרכנים לאסוף את החבילות באזור מגוריהם בזמן הנוח להם בעלות מינימלית, באמצעות מאות נקודות איסוף הפזורות ברחבי הארץ.

 

פתרונות טכנולוגיים נוספים שהשיקה החברה מאפשרים ללקוחות לקבל מידע באמצעות צ'אט אונליין עם נציג מבלי להמתין למוקד שירות טלפוני, או באמצעות מגוון ערוצים דיגיטליים אחרים שניתנים ליישום בלחיצת כפתור מהמחשב או מהסמארטפון.

 

כחברה ממוקדת לקוח הרואה בטכנולוגיה מפתח לחוויית לקוח איכותית, UPS דואגת גם לקדם עסקים קטנים. במסגרת מסלול העסקים, השיקה החברה את תכנית UPS Mentors, במסגרתה בעלי עסקים קטנים מקבלים נציג אישי מומחה, המלווה אותם בכל תהליך השילוח - החל משלב התכנון ועד ליישום. בנוסף מציעה החברה מגוון כלים אונליין המאפשרים ניהול משלוחים בפשטות, מהירות ובשקיפות מלאה. לקוחות SMB מספרים בסרטוני עדות לקוח על האופן בו UPS מאפשרת להם לעסוק בתחומי הליבה שלהם, ובכך מסייעת להם לגדול ולהגיע לשווקים חדשים.

 

מסלול Multi 

כל עסק עם צרכי שילוח מגוונים, יכול למצוא ב-UPS את הפתרון המתאים לו ביותר. בשנת 2014 השיקה UPS מסלול חדשני בשם UPS Multi, המאפשר לחברות לעבוד מול איש קשר אחד מומחה - החל מבחירת השירות המתאים, קבלת הצעות מחיר, מעקב אחר משלוח ועוד. השירות זוכה להצלחה עצומה, ונכון להיום משרת מאות לקוחות.

 

שירותים לוגיסטיים

UPS מספקת שירותים לוגיסטיים הכוללים טיפול ביבוא המוצר, שחרורו מהמכס, אחסנתו, שליפתו ואספקתו לבית לקוח הקצה. במסגרת זו מתפעלת UPS שני מחסנים לוגיסטיים - וכן מעבדת תיקונים, המאפשרת לספק שירות משלים של איסוף מכשירים תקולים, תיקונם ומסירתם ללקוח והכל תחת קורת גג אחת.

 

תרומה לקהילה ושמירה על איכות הסביבה

כחברה האחראית על מיליוני משלוחים מדי יום, UPS מחויבת לשמירה על איכות הסביבה. במסגרת זו הציבה לעצמה UPS יעד חדש להפחתת הפחמן הדו-חמצני הנפלט מציי הרכב והמטוסים שלה - בשיעור של 20% עד לשנת 2020. כמו כן בבעלות החברה "צי ירוק" המורכב מ-3,500 כלי רכב העושים שימוש באנרגיה חלופית, כגון CNG (גז טבעי דחוס), כלי רכב חשמליים היברידיים וכלי רכב המונעים בטכנולוגיית LPG.

 

בכל הנוגע לפעילות למען הקהילה, UPS מופיעה גם השנה בדירוג היוקרתי Civic 50 של ארגון ההתנדבות הגדול בעולם - Points Of Light, בשל השתתפותה במספר רב של פרויקטים רחבי היקף למען הקהילה.

 

 

UPS Academy

ב-2009 השיקה UPS בישראל תכנית לימודי העשרה עבור עובדים ולקוחות בתחומי יבוא ויצוא, מכס ומסים, סחר בינלאומי, אריזה נכונה ויחסים עסקיים בין תרבויות. התוכנית שמה דגש על פיתוח הכישורים של עובדים ולקוחות ברמה העסקית והמקצועית ומאז השקתה לקחו בה חלק אלפי בוגרים שהתמקצעו בתחומם.

 

דברים שלא ידעת על UPS

בכל יום מטפלת UPS בכ-18.3 מיליון חבילות, המגיעות ליעדן באמצעות צי של כ-100 אלף רכבי הפצה.

UPS מזוהה בזכות הצבע החום, שהפך זה מכבר לסמל המסחרי שלה, המוכר ממדי השליחים ומרכבי ההפצה שלה.

ל-UPS צי המטוסים התשיעי בגודלו בעולם, המגיע לכ-650 מטוסים.

החברה מעסיקה כ-435 אלף עובדים ברחבי העולם.

 

אבני דרך בחייו של UPS

1907 - ג‘יימס קייסי מקים בסיאטל חברת בלדרות קטנה, שלימים תהפוך ל-UPS.

1913 - החברה רוכשת את רכב ההפצה הראשון שלה.

1937 - החברה ממותגת תחת השם UPS.

1953 - השקת שירות ה-Express; יוצא המשלוח האווירי הראשון בהיסטוריה.

1994 - UPS משיקה את פעילותה בישראל.

2010 - UPS הופכת לחברה הראשונה בישראל המציעה את כל פתרונות השילוח תחת קורת גג אחת.

2014 - UPS משיקה מגוון פתרונות עבור עסקים קטנים וצרכנים פרטיים בתחום ה-E-commerce.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands

 

בשיתוף Superbrands

 


פרסום ראשון: 13.11.16, 20:27
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
כל התגובות לכתבה "תרומה לקהילה וטיפוח העובדים: השנה של UPS"
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים