שתף קטע נבחר
 

תערוכת לוס אנג'לס (חלק ב') - אלפא סטלביו רכב פנאי ראשון לחברה

אלפא חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את רכב הפנאי הראשון שלה הסטלביו. לישראל הוא יגיע במהלך 2017 בגרסאות בכירות ותג מחיר גבוה מ-400 אלף שקל

אלפא רומיאו חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את הסטלביו, רכב פנאי ראשון ליצרנית האיטלקית שינחת בישראל במהלך 2017. הסטלביו יתמודד מול אודי Q5, ב.מ.וו X3, מרצדס GLC ופורשה מקאן. בשלב ראשון הוא מושק רק עם יחידות הנעה חזקות כך שתג המחיר עשוי להיות גבוה מ-400 אלף שקלים, מה שיקשה עליו להתחרות בדגמי הליבה של הקטגוריה. גרסאות הבסיס צפוי לנחות כאן לקראת סוף 2017.

 

לסטלביו עיצוב בולט ומוחצן כמו שאר דגמי החברה עם חזית בעלת יחידות תאורה צרות, סבכה קדמית משולשת בעוד האחוריים משתפלים בזווית חדה ליצירת פרופיל דמוי קופה. מתבסס על פלטפורמה הג'ולייה ועם 468 ס"מ לאורך, 216 ס"מ לרוחב ו-165 ס"מ לגובה הוא ארוך ב-3.7 ס"מ רחב ב-30 ס"מ וגבוה ב-21.4 ס"מ מממנה. בסיס הגלגלים 281.8 מהגדולים בקטגוריה.

 

 

גם תא הנוסעים מוכר מהג'וליה - הגה שלוש צלעות עם מתג הנעה ומנופים גדולים להעברת הילוכים ידנית, בורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק, בורר מצבי נהיגה DNA וקונסולה מרכזית עם מסך בגודל "6.5 או "8.8 הנשלט מחוגה ומאפשר מיעוט מתגים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (עד 65 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על התנגשות וסטייה מנתיב.

 

 

הסטלביו יוצע בשלב ראשון רק עם מנועי בנזין חזקים - 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו עם 280 כ"ס ו-V6 בנפח 2.9 ליטר כפול מגדשים עם 505 כ"ס בגרסת קואדראפורגליו הבכירה בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. מערכת ההנעה כפולה מעבירה 100 אחוז מהכוח לציר האחורי ושולחת את הכוח לפנים עד לחלוקה שווה של 50/50. בנוסף היא כוללת בקרת הכוונת מומנט המצמצמת תת היגוי. לטענת היצרנית הסטלביו שומר על חלוקת משקל מאוזנת ואמור להציע בכך יכולת דינמית גבוהה. ליכולת השטח תתרום מערכת בקרת ירידה במורד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים