שתף קטע נבחר

פורד מעדכנת את המוסטנג - עדיין לא בישראל

פורד מבצעת מתיחת פנים במוסטנג, ומרעננת את המראה בחוץ ובפנים, משפרת את אבזור הבטיחות ומשדרגת את ויחידות ההנעה. תכניות ייבוא? לא בקרוב

פורד מעדכנת את המוסטנג, המכונית שהמציאה את קטגוריית "הפוני" השריריות באמריקה, ומיוצרת כבר למעלה מחמישה עשורים תוך שהיא מחזיקה בתואר מכונית הנוסעים הוותיקה ביותר בייצור סדרתי של פורד, עם יותר מ-9 מיליון יחידות שנמכרו עד היום. הדור השישי והנוכחי של המוסטנג שנחשף בסוף 2013 הציג את מספר השינויים הגדול ביותר בתולדותיה, ושווק בכל העולם - כולל גרסה עם הגה ימני לשוק הבריטי. לישראל המוסטנג עדיין לא הגיעה, וגם מתיחת הפנים שעברה כעת לא צפויה לנחות כאן בקרוב, כך נמסר מדלק מוטורס, היבואנית. 

 

 

השינויים הויזואלים מתרכזים בחרטום עם מכסה מנוע שהונמך ב-2 ס"מ, יחידות תאורה חדשות (משולבות לד), סבכה קדמית מודגשת, פגוש שונה וספוילר בקצה תא המטען בגרסת GT. תא הנוסעים עודכן עם לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע הכולל צימוד דרך Apple CarPlay, תוך שימוש בחומרים איכותיים מבעבר - כך היצרנית. בנוסף היא תציע מערכות בטיחות מתקדמות כולל התראה על התנגשות וזיהוי הולכי רגל, שמירה על נתיב ועירנות נהג.

 

 

החדשות הגדולות הן הפסקת שיווק מנוע ה-V6 האטמוספרי בנפח 3.7 ליטר, שהיה הפחות פופולארי בהיצע. פורד מציינת שמנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר זוכה להזרקת דלק כפולה (משלבת בין "ישירה" ל"עקיפה") ומערכת פליטה אקטיבית, כך שהוא יהיה חזק (ורועש) יותר, ובעל יכולת לטפס לסל"ד גבוה מבעבר. מנוע ה-2.3 ליטר המוגדש יקבל תוספת מומנט ושיפור בזמינות הכוח, אם כי טרם פורסמו נתונים טכניים רשמיים. שני המנועים יוצעו עם תיבת 6 הילוכים ידנית כבעבר, או עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה (שישה הילוכים בעבר) המבטיחה העברות מהירות יותר.


 

שינויים נוספים נוגעים לכיול מחדש של מערכת המיתלים עם שינויי גיאומטריה במתלה הרב חיבורי מאחור ומוטות מייצבים עבים יותר. בנוסף יוצעו כאופציה, לראשונה בדגם, בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את קשיחותם בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים