שתף קטע נבחר

לא רק גל גדות: WIX חוגגת 100 מיליון משתמשים

בחברה הישראלית דיווחו גם על עלייה ב-43% בהכנסות. סמנכ"ל התפעול בחברה, שפרסמה בסופרבול, אמר: "כל יום אנחנו שואלים את עצמנו, איך אנחנו יכולים לעזור למשתמשים שלנו לעשות יותר?"

חברת WIX הישראלית, שכיכבה בסופרבול עם פרסומת בהשתתפות גל גדות, הודיעה הבוקר (יום ד') כי היא הגיעה ל-100 מיליון משתמשים רשומים. החברה הכפילה את מספר המשתמשים הרשומים בשנתיים וחצי האחרונות, כאשר ארצות הברית היא אחת מהשווקים עם הצמיחה המהירה ביותר.

 

"צרכנים ועסקים רוצים אתרים מרהיבים שקל ליצור ולנהל אותם", אמר ניר זוהר, נשיא וסמנכ"ל התפעול של Wix. "כל יום אנחנו שואלים את עצמנו, איך אנחנו יכולים לעזור למשתמשים שלנו לעשות יותר? בכך שאנחנו מתרכזים בשאלה הזאת בכל דבר שאנחנו עושים, עקפנו את ציפיות הצמיחה הדמיוניות שהצבנו לעצמנו".

 

 

במקביל, דיווחה החברה על תוצאותיה לרבעון הרביעי ולכל שנת 2016 - שיעור הצמיחה של הגביה הגיע ל-42% בהשוואה לאשתקד, ההכנסות צמחו ב-43%.

 

"הפוקוס וההשקעה שלנו בטכנולוגיה וביצועי השיווק המצויינים שלנו ממשיכים להשפיע בצורה חיובית על הצמיחה ועל התוצאות הפיננסיות שלנו", אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "במהלך 12 החודשים האחרונים, אסטרטגיה זו הובילה למוצרים חדשניים כמו Wix ADI וה-Wix App, בנוסף להתחזקות המותג שלנו וההצלחה בביצועי השיווק בדגש על קמפיין הסופרבול. בשנת 2017 ואילך, גישה אסטרטגית זו תאפשר לנו לבסס את מעמד החברה כמובילה טכנולוגית, להגדיל את מספר המשתמשים ולחזק את המותג ברחבי העולם".

 

 Wix.com מתבססת על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל, לא רק כצרכני תוכן פאסיביים אלא גם כיצרני ותורמי תוכן. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת Wix למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. Wix ADI, ה-אדיטור של Wix ושוק האפליקציות מאפשרים למשתמשים לבנות ולנהל נוכחות דינאמית דיגיטלית. מטה חברת Wix ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, ברלין וילנה, דנייפרופטרובסק וגם בבאר שבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים