שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    אודי Q5 בישראל - החל מ-345 אלף שקל
    רכב הפנאי היוקרתי ישווק מעתה בגרסתו המעודכנת, עם שינויים רבים ותג מחיר כמעט-זהה
    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, השיקה את ה-Q5 החדש, דור שני לרכב הפנאי של היצרנית, ורב המכר של קטגוריית הפנאי-פרמיום בגודל זה בעולם ובישראל, עם כ-1.6 מיליון יחידות שייוצרו מאז 2008. ה-Q5 יגיע אלינו מהמפעל החדש של אודי במקסיקו, עם תג-מחיר שמתחיל ב-345 אלף שקל - התייקרות של כעשרת אלפים שקלים לעומת הדגם היוצא.

     

    אודי Q5

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    למרות גישת עיצוב שמרנית-משהו, אודי העניקה לדגם החדש - בעזרת שינויים קלים לעומת קודמו - מראה רענן. בין היתר בעזרת חרטום דומה ל-Q7 הגדול והיקר. מתחת לכסות מדובר בדגם חדש לחלוטין, המבוסס על פלטפורמת ה-A4 הנוכחית. הוא ארוך ב-3.4 ס"מ ובעל בסיס גלגלים נדיב ב-1.2 ס"מ (281.9 ס"מ), נתונים האמורים לשפר את מרחב המחייה לנוסעים מאחור, יחד עם הגדלת תא המטען ב-10 ליטר (ל-550 ליטרים). למרות זאת, המשקל העצמי ירד בכ-90 ק"ג תודות לשימוש באלומיניום.

     

     

    כבעבר, ה-Q5 יוצע עם מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל בנפחי 2.0 ליטר, הראשון מפיק 252 כ"ס (22 כ"ס יותר) והשני נותר עם 190 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד (הבנזין הוצע בדגם הקודם עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית) ולהנעה כפולה-קבועה מסוג קוואטרו ultra המאפשרת ניתוק הגלגלים האחוריים (על-ידי מערכת של צמד מצמדים, אחד ביציאה מתיבת ההילוכים והשני בקדמת הדיפרנציאל האחורי) בשיוט על-מנת לצמצם את צריכת הדלק (5-15%) ופליטת המזהמים.

     

    בשני המנועים שופרו הביצועים, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות בדיזל (קיצוץ של 0.5 שניות) ו-6.3 שניות בבנזין (קיצוץ של 0.6 שניות).


     

    רשימת האבזור בגרסת הבסיס (345 אלף שקלים לדיזל ו-355 לבנזין) כוללת מסך תצוגה גדול מבעבר ("7 במקום "6.5) עם מצלמת נסיעה לאחור, ריפוד משולב עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים וחישוקי "18 קלים.

     

    אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראה על שטחים מתים ותאורה דינמית (מעבר אוטומטית מאור נמוך לגבוה). בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציה לנהיגה אוטונומית בפקקים (עד 60 קמ"ש) ושמירה אקטיבית על נתיב יוצעו כאופציה. גרסת "לאקשרי" מוסיפה דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור מלאים, חימום למושבים הקדמיים וחישוקי "19 קלים. תוספת המחיר: 30 אלף שקל.


     

    הגרסה הבכירה ביותר תהיה ה-SQ5 הספורטיבית. זו מצוידת במנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר המפיק 354 כ"ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה (טורסן), בחלוקת כוח המעדיפה את הגלגלים האחוריים ביחס של 40/60. יחידת ההנעה מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים. תג המחיר: 519 אלף שקלים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "אודי Q5 בישראל - החל מ-345 אלף שקל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים