שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הבנק החברתי מגייס חברים: יוצא בקמפיין פרסומי
    באגודת האשראי "אופק", שצפויה לקבל רישיון להתנהל כבנק בקיץ הקרוב, משיקים סדרת סרטונים כדי לעלות את המודעות הפיננסית בציבור, להציע להצטרף לאגודה וולקבל שירותים כגון הלוואות בין עמיתים

    מנהלי הבנק החברתי אופק, ייצאו לראשונה בקמפיין פרסום באמצעות סרטונים הקוראים להצטרף לבנק ולהגברת המודעות הפיננסית של הציבור, כך נודע ל ynet.

     

    בסדרת הסרטונים ההומוריסטים מנסה אופק לחשוף את "העולם הסמוי" במבנה הבנקים ולהסביר לאזרחים מהו "מרווח אשראי" ולמה הריבית שאנחנו משלמים כשאנחנו לווים כסף מהבנק גבוהה פי כמה מהריבית שאנחנו מקבלים על הפקדת כסף באותו הבנק. הקמפיין יתייחס גם לרווחי הבנקים (8.2 מיליארד שקל בשנת 2016), מה עושים בבנקים עם הכסף שאנחנו מפקידים אצלם ועוד.

     

    אגודת "אופק" הוקמה בשלהי 2012, על ידי שבעה יזמים חברתיים, כגוף שנועד לשמש אלטרנטיבה לבנקים המסחריים ולהציע חלופה להענקת שירותים פיננסיים. כל חבר באגודה הוא למעשה גם בעלים וגם לקוח (אם ירצה בכך) של השירותים הפיננסיים המוצעים.

    מתוך הקמפיין החדש של אופק

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    כמו כן, חוק אגודות האשראי שהתקבל לאחרונה במסגרת חוק ההסדרים, יאפשר לאופק לקבל רישיון כבר בחודשים הקרובים ולהפוך לאגודת האשראי הראשונה בישראל. "החוק למעשה מסדיר את הקמתן של אגודות אשראי קואופרטיביות, שהן למעשה בנקים חברתיים לכל דבר, בבעלות ובשירות לקוחותיהם", מסבירים באגודה.

     

    האגודה תציע לחבריה אשראי, ניהול תיק השקעות, ניהול חשבון עו"ש, פקדונות ועוד, כאשר כל ישראלי יכול כבר היום לרכוש מניית חברות אחת בעלות של 1,000 שקל ולהפוך לאחד מהבעלים. אופק מונה כיום מעל 4,000 חברים ומחזיקה בהון עצמי של כ-7 מיליון שקל.

     

    "אנחנו בשלב שיש חקיקה ועברנו את שלב הרעיון", אמר ל-ynet מנכ"ל אופק, עו"ד תום דרומי. "אנחנו מעריכים שהאישור הסופי יהיה בחודשי הקיץ, לכן אנחנו יוצאים בקמפיין שכזה (הופק על ידי משרד הקונספט Ballz), כמו גם כדי להציע להצטרף לאגודה וגם להציע שירותים שכבר קיימים היום כגון הלוואות בין עמיתים" .

     

    יש לציין, כי רכישת מניית חברות לא מעניקה את השירותים הפיננסיים בחינם. הלקוח, חבר האגודה, עדיין יידרש לשלם עמלה על ניהול החשבון וריבית על ההלוואה.

     

    "הרעיון הוא שהחברים הם בעלי הבית. אם אנחנו ננקוב בריבית לפיקדון זו תהיה הריבית המקסימלית שנוכל לתת", אומר דרומי. "גם בהלוואות, הריבית תיקבע תוך בחינת האינטרס של החברים, אך מנגד תוך שמירה על היציבות ועמידה בדרישות הרגולטוריות".

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "הבנק החברתי מגייס חברים: יוצא בקמפיין פרסומי"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים