שתף קטע נבחר

רז הימן והלל סגל בדרך למירוץ בינלאומי נוסף

צות נהגי המירוץ הישראלים יצא בסוף החודש לרומניה, וישתתף במירוץ הבינלאומי ה-16 בקריירה המשותפת

אחרי שהתחרו כמעט בכל פינה בגלובוס, רז הימן והלל סגל, שני המתחרים המצליחים ביותר בספורט המוטורי המקומי, יזנקו למירוץ בינלאומי נוסף - ה-16 שלהם כצוות - שיוזנק ברומניה בשבת ה-29.4. השניים חוזרים לסרבל המירוצים לאחר כמעט שנה, שכן לאחרונה שלבשו אותו בראלי דרך המשי.

 

 

המירוץ יוזנק מהעיר בוזאו, כ-100 ק"מ צפונית מזרחית לבוקרשט הבירה, ויתנהל על-פני יום בודד עם קטע דירוג של 500 ק"מ בתנאי שטח משתנים, כשסדר הזינוק אליו יקבע במקצה דירוג קצר (פרולוג) שיערך יום קודם לכן. צוות מספר 119 (מספר המזל של רז אותו נשא גם במירוץ הדקאר בו השתתף ב-1999) יתמודד מול כ-50 מתחרים מכל רחבי אירופה.

 

רז הימן והלל סגל בקו הסיום של ראלי דקאר. צילום: טל זוהר (טל זוהר) (טל זוהר)
רז הימן והלל סגל בקו הסיום של ראלי דקאר. צילום: טל זוהר

 

רז והלל יתחרו ב"צהובה", רכב המירוץ שבנה הלל סגל, משמש את השניים ב-12 השנים האחרונות והוכן מחדש במהלך החודשים האחרונים. שלדת הצינורות היא פרי פיתוח עצמי של סגל, המנוע הוא טורבו-דיזל עם 6 צילינדרים של ב.מ.וו, ומכלולי הנעה (תיבת הילוכים, דיפרנציאלים ומשולשי מתלה) של מיצובישי פאג'רו. הלל סגל אמר ל-ynet כי "הדבר היחיד שלא הוחלף זה הגיר. חוץ מזה הכל חדש. שיפרנו גם את מערכת הקירור כחלק מהלקחים של ראלי דרך המשי בו סבלנו מהתחממות המנוע".


 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

 

"הכוונה המקורית שלנו הייתה לצאת השנה שוב לראלי דרך המשי, אבל בשל תקציב מוגבל נאלצנו לוותר על זה" אומר רז הימן. "המירוץ ברומניה בנוי בקונספט שעוד לא התחרינו בו עם כל כך הרבה קילומטרים ביום אחד. למרות שיש לנו הרבה ניסיון במירוצים שונים, חוסר ההיכרות עם תוואי השטח יספק אתגר גדול ומשמעותי מול הצוותים המקומיים. זה לא הולך להיות טיול בפארק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים