שתף קטע נבחר

גולשים: טוויטר מחקה ציוצים נגד יונייטד

גולשים רבים הביעו את זעמם נגד חברת יונייטד בחשבונות הטוויטר שלהם - אבל אז חלק מהם גילו שהציוצים נעלמו. בטוויטר טרם הגיבו

התקרית, שבה הורד נוסע באלימות ממטוס של חברת יונייטד איירליינס בעקבות רישום יתר (אוברבוקינג), גרם לגולשים רבים להגיב בזעם בחשבונות הטוויטר שלהם בזעם נגד חברת התעופה. אבל מהר מאוד הבחינו חלק מהגולשים כי הציוצים שלהם פשוט נמחקו - מבלי שקיבלו על כך התרעה.

 

 

המקרה אירע ביום ראשון בטיסת יונייטד משיקגו לקנטאקי. בשל רישום היתר החברה הציעה לנוסעים לרדת מהמטוס תמורת פיצוי, אבל כשאיש לא התנדב - נבחרו באקראי ארבעה נוסעים שהתבקשו לרדת. שלושה אכן ירדו, אך נוסע אחד - סירב בתוקף. הוא הורד בכוח מהמטוס ולאחר כמה שעות נאלץ מנכ"ל החברה להתנצל על התקרית, לאחר שסרטון שתיעד את הרגעים הקשים פורסם ברשתות החברתיות.

 

סערת יונייטד - כותרות אחרונות ב-ynet

המנכ"ל התנצל בפני הנוסע

"הנוסע היה פרוע ותוקפני"

קולות בארה"ב: להחרים את יונייטד

 

גולשים רבים בטוויטר הגיבו בזעם כלפי ההתנהלות של חברת התעופה. אבל, כעבור זמן קצר הם הבחינו כי הציוצים שלהם נעלמו. לאחר שהתברר כי מדובר בכמה ציוצים - כתבו כמה גולשים בטוויטר כי ייתכן שיונייטד שילמה לטוויטר כדי למחוק אותם. מאוחר יותר התברר כי גם ציוצים הנוגעים למחיקות הציוצים נגד חברת התעופה - נמחקו גם הם.

 

ציוץ שלא נמחק: 

 
גם ללולה מחקו את הציוץ:
 
 
 

אחד הגולשים שהציוצים שלהם נמחקו הוא ג 'יי ביצ'ר, שהגדיל לעשות ושאל את אנשי טוויטר מדוע הם מחקו את הציוצים שלו, שמתחו ביקורת על חברת התעופה. לדבריו, לא רק שלא קיבל תשובה - גם ציוץ שבו שאל את השאלה - נמחק כלא היה.

 

האתר הטכנולוגי The Next Web, שפרסם ראשון את דבר המחיקות ושוחח עם גולשים שהציוצים שלהם נמחקו, פנה כדי לקבל תגובה מטוויטר - אבל למרות שעברה כמעט יממה - לא התקבלה תגובה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים