שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    דלפי מצטרפת לפרויקט האוטונומי של ב.מ.וו אינטל ומובילאיי
    שלוש החברות שהודיעו בעבר על שיתוף פעולה במסגרתו יפותחו מערכות אוטונומיות לתעשיית הרכב, מצרפות כעת גם את אחת מספקיות האבזור הגדולות של עולם הרכב

    יצרנית רכב, חברת מחשוב, מפתחת טכנולוגיות וכעת גם ענקית רכיבים. פרויקט מערכות הרכב האוטונומי עליו הכריזו ב.מ.וו, אינטל ומובילאיי. בהודעה משותפת היום (ג') של ארבע החברות נאמר כי בכוונת השלוש לצרף לפרויקט את דלפי, כמפתחת-שותפה וספקית עתידית של פלטפורמת נהיגה אוטונומית. עוד נאמר בהודעה כי ארבע החברות מתכוונות לפתח, לשלב ולשווק יחדיו מערכות מקוריות כאלה עבור תעשיות הרכב ואחרות. 

     

    נהיגה במכונית האוטונומית של מובילאיי ודלפי 

    צילום: גיא לוי

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מובילאיי ודלפי יפתחו מערכת לנהיגה אוטונומית ב-2019 

     

    "דלפי כבר סיפקה אב-טיפוס ממוחשב של פלטפורמה אוטונומית ליצרנית הרכב ב.מ.וו, ועובדת זה מכבר עם אינטל ומובילאיי על פיתוח ושילוב מרכיבים שונים של המערכת בכלי רכב", כך ארבע החברות בהודעה. עוד הובהר כי שיתוף הפעולה בין ב.מ.וו, מובילאיי, אינטל ודלפי אינו בלעדי, וכי המיזם ממשיך לנסת ולהרחיב את שיתופי הפעולה עם חברות שונות, שיסייעו לשלב עתיד את הפלטפורמה המשותפת במכוניות של יצרני רכב שונים.

     

    לפני כשנתיים חצתה מכונית מדגם אודי Q5 את ארה"ב, בנסיעה לאורך 5,600 ק"מ ללא נהג. מובילאיי הישראלית הייתה זו שסיפקה מצלמות מיוחדות לדלפי, אשר הריצה את הפרויקט הראשוני. לפני כתשעה חודשים הודיעו מובילאיי ודלפי כי יפתחו יחדיו מערכות שיאפשרו יכולת נהיגה אוטונומית מלאה בנהיגה עירונית ובכביש מהיר כבר ב-2019.

     

    לפני כ-12 שנה הכריזה דלפי על פשיטת רגל, כתוצאה מחובות ענק שצברה במהלך השנים בהם הייתה חלק מקונצרן GM. לאחר שצברה חובות גבוהים בעשרות אחוזים מערכה ונכשלה בהתמודדות מול ספקיות חלפים מתחרות וקטנות יותר, ביקשה החברה הגנה מפני נושים (Chapter 11) והעמידה בספק את עתידם של כ-15 אלף מעובדיה. מאז התאוששה החברה והפכה לאחת מספקיות החלפים החשובות בתעשיית הרכב, תוך שהיא מגלגלת מדי שנה סכומי עתק וזוכה להערכה רבה.

     

    לדברי אמנון שעשוע, מייסד-שותף ויו"ר מובילאיי, "שיתוף פעולה בין יצרניות רכב וספקיות רכיבים בתעשיית הרכב, היא הדרך הטובה ביותר לפתח מערכות אוטונומיות בטוחות, נגישות-פיננסית וזמינות. מומחיותה של דלפי בתחום זה, כמו גם ניסיונה רב השנים בשילוב מערכות מורכבות (בתעשיית הרכב), הופך אותה לשותפה ראויה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "דלפי מצטרפת לפרויקט האוטונומי של ב.מ.וו אינטל ומובילאיי"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים