שתף קטע נבחר
 

ידיעות אחרונות: מציגים את המציאות הישראלית כבר 80 שנה

קבוצת "ידיעות אחרונות" מציגה לקוראיה מגוון עולמות תוכן וקהלים באמצעות מוספים ומדורים שונים. עמודי החדשות, המוספים, המגזינים ואתרי האינטרנט מהווים חלק בלתי נפרד משגרת יומו של קהל היעד, כחלק ממחויבותה של הקבוצה להגיע לכל מקום בישראל, מדן ועד אילת. "ידיעות אחרונות - העיתון של המדינה"

בשיתוף Superbrands

 

החל משנות ה-70 של המאה הקודמת, "ידיעות אחרונות" ממוצב בתור "העיתון של המדינה", ומספק במה למגוון רחב של דעות, כותבים ופרשנים מובילים, ביניהם נחום ברנע, סימה קדמון, שמעון שיפר, יוסי יהושע, בן דרור ימיני ורבים נוספים מכל גווני הקשת החברתית והפוליטית. כמו כן, העיתון מקדיש לאורך השנים כיסוי נרחב לנושאי רווחה, פריפריה, חינוך ומשפחה.

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands

דבקות בערכי המותג: כך הובילה את בזק בינלאומי להצלחה

חדשנות מתמדת: ארומה ישראל משגשגת כבר מעל 20 שנה

באמריקן אקספרס מכוונים גבוה וממשיכים להוביל יוקרה וערך

 

בשנה החולפת עברה קבוצת ידיעות אחרונות למשכנה החדש בראשון לציון, בו רוכזו לראשונה כל חברות הקבוצה, לרבות ידיעות אחרונות, ynet, כלכליסט, המגזינים, ידיעות ספרים ועוד.

 

מאז יצא לאור לראשונה ב-11 בדצמבר 1939, מציע “ידיעות אחרונות“ מדי יום עולמות תוכן למגוון סגמנטים וקהלים באמצעות מוספים ומדורים שונים. מלבד עמודי החדשות, מפרסם העיתון גם את המוספים “24 שעות“, “ממון“ ו“ספורט“. בנוסף, במהלך ימות השבוע, מצורפים למנויי העיתון מוספים שבועיים שונים כמו מוסף הבריאות “זמנים בריאים“, מוסף הטיולים והאוכל “מסלול“ ומוסף הלייף-סטייל “זמנים מודרניים“.

 

מהדורת סוף השבוע

מהדורת סוף השבוע של “ידיעות אחרונות“ מסמלת עבור ישראלים רבים את השבת הישראלית על טקסיה המשפחתיים וסמליה, ומהווה חלק בלתי נפרד ממנה. חוויית הקריאה של מהדורת השבת מאופיינת בהעמקה גדולה יותר בתכנים ובטורי הכותבים, ומותאמת לחוויית הבילוי והמנוחה בסוף השבוע.

 

“ידיעות אחרונות“ מציע למאות אלפי קוראיו בסוף השבוע גיליון מקיף ומגוון אותו מוביל מוסף הדגל של העיתון - "7 ימים" - הכולל סיפורים בלעדיים, ראיונות, תחקירים וטורים קבועים של שלמה ארצי, רענן שקד, דנה ספקטור, חנוך דאום ואחרים. העובדה שקריאת "7 ימים" מאופיינת בזמן ובעומק קריאה רבים יותר, יוצרת חיבור בין הקוראים למוצר, והופכת את "7 ימים" למדיה פרסומית מרכזית עבור משווקים ומפרסמים.

 

גיליון סוף השבוע כולל גם את "המוסף לשבת", שעם כותביו נמנים נחום ברנע, סימה קדמון, מאיר שלו, יועז הנדל, יגאל סרנה, סיון רהב מאיר ואחרים. כמו גם את מוסף "7 לילות", עם החשיפות של עולם הבידור, מגזין הצרכנות והכלכלה “ממון שישי" ומוסף "פיצוחים" עם תשבצים, תשחצים, וסודוקו למבוגרים ולילדים.

 

אפליקציית ידיעות אחרונות

אפליקציית "ידיעות אחרונות" הושקה בשנה החולפת, ומיועדת לסמארטפונים וטאבלטים. האפליקציה זמינה להורדה בחינם באפ סטור ובגוגל פליי. בכל יום מוצגות בעמוד הבית מגוון כתבות שונות מתכני העיתון.

 

בנוסף מציעה האפליקציה גישה לעיתון המלא ולקריאת כל הכתבות שפורסמו באותו הבוקר, לרבות אלו שפורסמו במוספים. הממשק משמר את פורמט הדפדוף בדפי העיתון, וניתן לקרוא את הכתבות באמצעות לחיצה וכניסה לכתבה בפורמט HTML. האפליקציה כוללת את כל הכותבים, הטורים והמוספים של העיתון בימי חול ובסופי השבוע.

 

"ידיעות אחרונות" ברשתות החברתיות

ל“ידיעות אחרונות“ עמוד Facebook מהמובילים בקטגוריה, עם מעל 700 אלף לייקים ואחוזי שיתוף גבוהים. העמוד נותן במה לסיפורים אנושיים, אירועים מאחורי החדשות ופעילויות אינטראקטיביות.

 

כמו כן מפעיל העיתון עמוד Instagram עם קהל עוקבים צעיר, הנחשף לתמונות ולסיפורים מן החדשות והבידור. העיתון פועל גם בזירת ה-Twitter, וכותביו מצייצים עדכוני חדשות וסקופים שונים.

 

"ידיעות אחרונות" מנויים

מצבת המנויים של "ידיעות אחרונות" מבוססת על קהל משפחות, שטקס קריאת העיתון בבוקר הוא חלק בלתי נפרד משגרת יומן. מערך המנויים של העיתון פרוש מצפון רמת הגולן ועד אילת בדרום, מתוך מחויבות לזמינות בכל מקום בישראל. על מנת להציע ערך מוסף למשפחות המנויים, הקים "ידיעות אחרונות" מועדון הטבות שבמסגרתו מוענקות למנויים הנחות מגוונות לאירועים ולפעילויות בכל הארץ. קהל המפרסמים של "ידיעות אחרונות"משולב בפעילות המועדון ובאירועי הבידור.

 

קבוצת "ידיעות אחרונות"

מלבד העיתון היומי ומהדורת סוף השבוע, קבוצת "ידיעות אחרונות" מחזיקה בשורה של פעילויות ופלטפורמות בשוק התוכן הישראלי, ובהן אתר האינטרנט ynet, רשת המקומונים של ידיעות, העיתון הכלכלי “כלכליסט“, ידיעות מגזינים וידיעות ספרים.

 

ynet - אתר האינטרנט המוביל של קבוצת "ידיעות אחרונות" נהפך מיד עם הקמתו לשחקן מרכזי בשוק התוכן הישראלי. מאז ועד היום ממשיך ynet להרחיב את התכנים באתר ולהתאים את הפלטפורמה שלו להרגלי הצריכה המשתנים של הגולשים בערוצי הסלולר והדיגיטל (גם את סיפור המותג של ynet ניתן למצוא במהדורה זו של ספר ה-Superbrands של ישראל).

 

ידיעות תקשורת - רשת המקומונים של ידיעות מונה 25 עיתונים מקומיים המצורפים לגיליון סוף השבוע כחלק מחבילת השבת, וכוללים חדשות, סיפורים אנושיים ותחקירים בזירה המקומית.

 

כלכליסט - עיתון כלכלי שנוסד בשנת 2008 במטרה להנגיש את נושאי הכלכלה לקהלים רחבים בחברה הישראלית. ל"כלכליסט" אתר ואפליקציית מובייל, והוא עורך כנסים מקצועיים לקהילה העסקית.

 

ידיעות מגזינים:

לאשה - מגזין הנשים המוביל בישראל מופץ מדי שבוע במאות אלפי עותקים. בלייזר - ירחון לגברים בענייני נשים, ספורט, רכב, אלכוהול וגאג'דטים; פנאי פלוס - שבועון הבידור והסלבס בפורמט מגזיני; מנטה - מגזין בריאות בענייני רפואה, כושר, תזונה, דיאטה, גוף ונפש ועוד; GOstyle - מגזין אופנה, שופינג, טיפוח ועיצוב הבית; ראש אחד - השנה הופסקה הפצת שבועון הפנאי והבידור לבני נוער בגילאי 15-11, ועלה לאוויר אתר חדש. בנוסף מחזיקה המערכת בעמוד Facebook וחשבון Instagram.

 

ידיעות ספרים - אחת מהוצאות הספרים הגדולות בישראל, המוציאה לאור ספרי פרוזה, עיון, ילדים ונוער ויהדות. ספרי ההוצאה מככבים תדיר ברשימות רבי-המכר, והיא מחזיקה בנוכחות מובהקת בחנויות, בתקשורת ובתודעה הציבורית. הקבוצה חתומה על כמה מההצלחות המו“ליות הגדולות בעולם, כגון סדרת ספרי הארי פוטר, טרילוגיית חמישים גוונים של אפור וספריהם של הרלן קובן, פאולו קואלו ואחרים.

 

e-vrit - מיזם מבית “ידיעות אחרונות“ ו-ynet, המאפשר רכישה וקריאה של ספרים אלקטרוניים באמצעות אפליקציה לקריאה נוחה בסמארטפונים ובטאבלטים.

 

וסטי - עיתון בשפה הרוסית שהושק בשנת 1992. העיתון פונה לקוראים דוברי רוסית ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה. השנה עלה אתר חדשותי והופסקה ההפצה של העיתון המודפס.

 

מרכז המבקרים של קבוצת "ידיעות אחרונות"

בינואר 2015 נפתח מרכז המבקרים המחודש - ידיעות 360° - שבו נחשפים המבקרים בצורה חווייתית לפעילות הקבוצה כולה. מרכז המבקרים מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם התקשורת והעיתונות. הפעילות האינטראקטיבית במרכז המבקרים כוללת משחקים וחידונים, סרטים מקצועיים וגולת הכותרת - דסק חדשות אמיתי שבו המבקרים הופכים לכתבים, צלמים ועורכים בדסק החדשות של "ידיעות אחרונות" ואתר ynet.

 

המרכז מציע מגוון סיורים לקהלי יעד שונים ביניהם משפחות, קבוצות מאורגנות, סטודנטים וגימלאים, וכן מציע גם סיורי לילה שבמסגרתם המבקרים צופים בזמן אמת בהדפסת העיתון, ונחשפים לראשונה לסיפורים שמאחורי הכותרות של "ידיעות אחרונות".

 

אבני דרך בחיי "ידיעות אחרונות"

1939 - העיתון “ידיעות אחרונות“ יוצא לאור לראשונה.

1947 - המגזין "לאשה" יוצא לאור.

1988 - השקת מגזין "ראש 1".

1989 - השקת רשת המקומונים "ידיעות תקשורת".

2000 - ynet עולה לאוויר.

2001 - השקת כתבי העת “מנטה“ ו“בלייזר“.

2004 - השקת המגזין GoStyle.

2008 - השקת “כלכליסט“.

2010 - השקת e-vrit.

2015 - השקת מרכז המבקרים ידיעות 360°.

2016 - השקת אפליקציית "ידיעות אחרונות", ומעבר חברות הקבוצה לבית "ידיעות אחרונות" בראשון לציון.

 

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands

 

בשיתוף Superbrands

לפנייה לכתב/ת
מומלצים