שתף קטע נבחר

הסרטון עם שיר אלמליח שינסה לזכות בתחרות באו"ם

ישראל הפיקה באמצעות בית הקונספטים "אלנבי" סרטון דינמי, באורך 30 שניות, שבו עוברת הדוגמנית מאתר לאתר בירושלים ובתל אביב כשהיא מובילה את התייר באמצעות אחיזת יד

 

 

זה לא האוסקר ההוליוודי או פסטיבל הסרטים בקאן, אבל במשרדי התיירות ברחבי העולם החלו כבר לכסוס ציפורניים בעצבנות לקראת העצרת הכללית של האו"ם בספטמבר, שבה יוכרז הזוכה הגדול בתחרות סרטוני התיירות העולמית, שעל פתיחתה הודיע לאחרונה ארגון התיירות של האו"ם, UN World Tourism Organization.

רוצים להצביע ולהשפיע? היכנסו לכאן  
 

לאחר שנים שבהן התמקדו סרטוני הקמפיין של משרד התיירות הישראלי בנופים, בטבע ובמאכלים, הוחלט השנה על שינוי כיוון לטובת קמפיין חדשני שיועד לאירופה בשם Two Cities One Break, שבמסגרתו מככבת הדוגמנית שיר אלמליח בסרטון שבו היא נראית מושיטה את ידה ומובילה את הצופים בין מיטב האטרקציות בתל־אביב ובירושלים. אורכו של הסרטון כ-30 שניות בלבד, שבמהלכן עוברת אלמליח בין אתרים שונים בתל אביב ובירושלים.

 

שיר אלמליח. הפנים של ישראל ()
שיר אלמליח. הפנים של ישראל



הקמפיין של משרד התיירות מזמין תיירים ל"סיטי ברייק" בשתי ערים, תל אביב וירושלים, בכרטיס טיסה אחד - ומציע להם חבילות נופש מיוחדות עם הנחות אטרקטיביות, אם יזמינו את החופשה במסגרת אתר הקמפיין הייעודי. מאז הושק הקמפיין באירופה הוא זכה למאות מיליוני חשיפות, וליותר מ־18.6 מיליון אנשים שהגיעו לאתר הקמפיין והתעניינו בחופשה בישראל. במשרד התיירות מספרים שלסרטון תרומה משמעותית לשיא בתיירות לישראל השנה, וגם אלמליח עצמה התרגשה מאוד לקראת השתתפות הסרטון בכיכובה בתחרות. "אני קוראת לכל אחד מכם להצביע ולהשפיע", אמרה אתמול. "להראות לכל העולם מי אנחנו – מדינת ישראל".

 

הקמפיין שזכה כבר בכמה פרסים באירופה, התפרסם בתשע שפות שונות באמצעי המדיה השונים משלטי חוצות, רשתות חברתיות, עיתונים וערוצי טלוויזיה ואף על קרונות של רכבות, תחנות תחבורה ציבורית ועוד. הסרטון אף הופיע בערוץ הטלוויזיה eurosport במהלך שידור תחרות רכיבת האופניים הנחשבת ביותר, הטור דה פראנס.

 

שר התיירות יריב לוין (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
שר התיירות יריב לוין(צילום: אוהד צויגנברג)

הסרטון בכיכובה של אלמליח מתמודד מול 61 מדינות נוספות, שמתחרות ביניהן בשתי קטגוריות: הראשונה היא תחרות של שיפוט מקצועי והשנייה היא הצבעה פתוחה שבה כל אחד בעולם יכול להצביע.כל מה שצריך לעשות כדי להצביע לסרטון של משרד התיירות הישראלי הוא להיכנס לאתר האו"ם, לכתוב בו את שמכם ואת כתובת המייל שלכם ולבחור בסרטון הישראלי מבין האפשרויות המופיעות. ההצבעה פתוחה לקהל עד ה־11 בספטמבר.

 

במשרד התיירות בישראל עושים כל מאמץ לקדם את זכיית הסרטון. "קמפיין הסיטי-ברייק הוא חלק מהמהפכה השיווקית שקידמתי ושהוכיחה את עצמה בתנופת תיירים אדירה לישראל, ששוברת השנה שיאים במספר התיירים שמגיעים לארץ", אמר אתמול שר התיירות יריב לוין. "אני מקווה שגם באו"ם יבינו שישראל היא יעד תיירות אהוב ואטרקטיבי עבור תיירים מכל העולם".

 

בעקבות הקמפיין נרשם ב-2017 מספר שיא במספר התיירים לישראל, כאשר בחציון הראשון של השנה הייתה עלייה של 26% במספר התיירים שהגיעו לישראל ביחס לאותה התקופה אשתקד. באו"ם מעריכים שלסרטון הישראלי יש סיכויים טובים לזכות או לפחות להתברג במקום גבוה, בגלל ייחודיותו של הסרטון הקצר והקצבי אל מול הסרטונים של המדינות האחרות, שבחרו להציג בעיקר נופים, ראיונות עם תיירים וקריינות. קולומביה לדוגמה, שזכתה במקום הראשון בתחרות הקודמת החליטה השנה להציג סרטון חריג באורכו, בן שבע דקות, שפונה בעיקר לקהילה העסקית.

 

מי שנחשב כמקורי במיוחד השנה לצד הסרטון הישראלי, הוא הסרטון של גיאורגיה, שהפיקה סרטון סביב חגיגות קבלת הפנים לתייר השישה מיליון שהגיע למדינתם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים