שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הסטריאוטיפים של WAZE על נהגות / טור
    רק מוסיפים כמה פיקסלים סטריאוטיפיים, משהו שיזהה את הנהגת כנשית, כמו ריסים ארוכים, ליפסטיק, צבע ורוד - וקיבלנו אותה. הכי נפוץ לשימוש הזה - סרט לשיער

     

    הסטריוטיפים של WAZE    (אנימציה: בן שפייר)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    איזו אפליקציה חמודה זו WAZE, איך היא לוקחת אותנו ממקום למקום. כזו גאווה ישראלית. גוגל קנו אותה ב-1.3 מיליארד דולר! אבל הכי כיף באפליקציה - שאפשר לבחור בה מצב רוח.

     

    האמוטיקונים ש-WAZE מציעים לנהגות שלהם זכו לשם "Ms. Male Character" - גרסה נשית של דמות שהתבססה כבר כגברית, והיא ברירת המחדל. רק מוסיפים כמה פיקסלים סטריאוטיפיים, משהו שיזהה אותה כנשית, כמו ריסים ארוכים, ליפסטיק, צבע ורוד - וקיבלנו אותה. ברור שהכי קל להוסיף לנו סרט על הראש, זה ממש מאפיין נשיות, לא?

     

    לא שיש בעיה עם מסקרה, ליפסטיק או ורוד (זה אפילו הצבע האהוב עליי). הבעיה מתחילה כששופכים על הדמות הנשית הקטנה הזו כל כך הרבה סממנים נשיים שטחיים, שכבר לא נשאר מקום להראות תכונות אחרות.

     

    אז אוקיי, אלה רק אייקונים באפליקציה, זו לא המציאות, נכון? אבל זה מעצב מציאות ומעביר מסר ברור: בנים הם הנורמה, ובנות - סטייה ממנה.

     

    וזה מתחיל פה - ונגמר בזה שנשים לא יכולות להשתמש בקוצבי לב מתוחכמים מהדור החדש - כי הם פשוט גדולים מדי עבורן.

     

    כך ש-WAZE, זה ממש מתסכלת, זאת אומרת, מתסכל. אתם הרי יודעים כמה קשה לנהגות שלכם לחנות, אז עוד לתקוע לנו סרט ענק על הראש?

     

    ב-WAZE בחרו שלא להגיב לטור.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "הסטריאוטיפים של WAZE על נהגות / טור"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים