שתף קטע נבחר
ynet: נוכחות מותגית מובחנת בשוק האינטרנט הישראלי
לאחר שעלה לאוויר לראשונה ביוני 2000, ynet הפך לאתר הפופולרי בישראל, והמשיך לבסס את מעמדו כגוף מדיה מוביל בייצור חדשות, וידאו ותכני מדיה במגוון ערוצים. היותו גוף עיתונאי הפועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע תורם למעמדו כשחקן בעל נוכחות גם מחוץ לגבולות האינטרנט. ככה עושים עיתונאות מובילה

בשיתוף Superbrands

 

השנה ynet המשיך לבסס את מעמדו כגוף מדיה מוביל בייצור חדשות, וידאו ותכני מדיה במגוון ערוצים, לצד השלמת מהלך המעבר לבית ידיעות אחרונות החדש.

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands

מהיישוב היהודי בארץ ישראל להצלחה חובקת עולם: יקבי כרמל כובשים את המקום הראשון

ניקול קובע סדר יום שיווקי חדש

זהו סוד הקסם שמבדיל את סופר-פארם בתחרות המורכבת

 

אתר ynet מקבוצת ידיעות אחרונות עלה לאוויר ביוני 2000. בניגוד לאתרים אחרים, שפעלו באותה התקופה והתמקדו במודל של פורטל אינדקס, דוגמת יאהו, ynet הציג בשעתו מודל חדש - פורטל תוכן עיתונאי מוטה חדשות. המודל סייע ל-ynet לבנות נוכחות מותגית מובחנת בשוק האינטרנט הישראלי. התוכן החדשותי שמציע האתר, כמו גם היותו גוף עיתונאי הפועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע, בכל ימות השנה - הפכו את ynet לשחקן בעל נוכחות כבר בסמוך להקמתו, גם מחוץ לגבולות האינטרנט.

 

כדי להפוך למותג תקשורת מקובל ומשפיע בישראל, כזה שמתמודד עם כל גופי המדיה הממוסדת (בתחום הטלוויזיה, הפרינט והרדיו), נדרש ynet להוכיח עמידה בסטנדרטים עיתונאיים מקצועיים ואתיים, ולהציב עקרונות מקצועיים בראש סדר העדיפויות של המערכת העיתונאית, כדוגמת אמינות המידע, מהימנותו ועדכניותו.

 

בצד פעילות התוכן של האתר, ynet מנהל מערך פעילויות עסקיות ומסחריות, כגון חנות הספרים הדיגיטליים עברית, אתר הלוחות WINWIN, אתר הצעירים פרוגי, אתר הדרושים alljobs, מדריך בעלי המקצוע המקצוענים, אתר החתונות myday ומיזם הלימודים yschool.

 

בתחום המסחר האלקטרוני, ynet פועל בכמה אפיקים ובאמצעות כמה חברות ושיתופי פעולה, ובהם אתר הקופונים והמבצעים bigdeal, שופינג לאישה, ynet ביטוח, ynet רכב חדש, ynetAlbums, ynet shops, ynet tours, אתר ההנעלה והספורט Runy, ynetart ועוד.

 

בשנה החולפת העתיק ynet את משכנו מתל אביב לבית ידיעות אחרונות החדש שנפתח בראשון לציון, ובלבו ה-Newsroom הגדול והראשון מסוגו בישראל לצד אולפן טלוויזיה מתקדם.

 

אולפן ynet
אולפן ynet

האתגר השיווקי

במרכז האסטרטגיה של ynet בשנים האחרונות, ניצבת המטרה להפוך מאתר אינטרנט לחברת מדיה, המייצרת ומפיצה תכנים במגוון גדול של ערוצים - אינטרנט, סלולר וטלוויזיה.

 

פעילות במכשירים הניידים

נכון להיום, חלק גדול מהגלישה ברשת מתבצע באמצעות מכשירים ניידים (סמארטפונים, שעונים חכמים, טאבלטים ועוד). כדי לתת מענה למגמה ולשמור על מעמדו בזירת התוכן, ynet ממשיך לחזק את פעילות הסלולר שלו ומאפשר לקהל הקוראים גישה טובה יותר לתכנים מכלל המכשירים הניידים.

 

פתרונות בתחום התוכן

במהלך שנת 2012 חנך ynet את אולפן הטלוויזיה שלו בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. מיום השקת האולפן, האתר העביר מאות שידורים חיים בשנה - מסיקור של אירועי חדשות ועד תצוגות אופנה והופעות מוזיקה.

 

במקביל ynet הרחיב את היצע תכני הווידאו המוצעים לגולשים. כך למשל הופקה סדרת רשת קומית בשם "פיני", המביאה את עלילותיו של צעיר ישראלי אחרי צבא שמנסה להפוך מטַבָּח בקריה לשף בלונדון, כמו גם את הסדרה "גולני - ריאליטי טירונות", המספרת את סיפורם של לוחמי החטיבה שהתגייסו לשירות הקרבי.

 

בנוסף ynet מפעיל ערוץ VOD המציע תכנים של חברת הכבלים HOT, ובהם סרטים ותוכניות של ערוץ 8, הטלוויזיה החינוכית, ערוץ החיים הטובים, Trace Sport וערוץ הילדים Zoom.

 

בשנים האחרונות חיזק ynet את מובילותו בתחום הרכילות באמצעות אתר Pplus, המשלב את כוחו של המגזין פנאי פלוס - גם הוא מבית ידיעות אחרונות - יחד עם תכני מדור הרכילות של ynet.

 

במקביל להתפתחות לכיוונים חדשים שבאו לידי ביטוי, בין השאר, בהוספת ערוצים חדשים, ובהם מדורים כמו נדל"ן, קריירה ואופניים, וזאת במקביל להמשך הצמיחה ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק, שם העמוד של האתר צבר למעלה ממיליון חברים שמהווים מכפיל כוח ומשתפים את התכנים.

 

בשנה האחרונה השיק ynet את Powered By - זרוע התוכן הממותג של קבוצת "ידיעות אחרונות". הזרוע הוקמה על מנת להעצים ולהעמיק את החוויה עבור הקוראים והצרכנים, זאת באמצעות שדרוג התכנים באופן יצירתי כך שישלבו אמצעים גרפיים מקוריים, תוכן וידאו שמופק באיכות גבוהה, טקסטים וצילומים יוצאי דופן ויופצו דרך אמצעי ההפצה הנרחבים של הקבוצה.

 

שיתופי פעולה

כחלק מכוונת ynet לקיים הסכמי סינדיקציה לתכניו גם מחוץ לרשת האינטרנט, הקים האתר מערכת חדשות ייעודית אשר מפיקה מדי שעה מהדורות המשודרות במקביל בתחנות רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו ירושלים, רדיו דרום ורדיו 101.5.

 

דברים שלא ידעת על ynet

ynet הוא האתר הישראלי המוביל והפופולרי בישראל, כך על פי חברת מדידת האינטרנט SimilarWeb.

בכל יום מבקרים ב-ynet למעלה משני מיליון גולשים ייחודיים.

לעמוד הפייסבוק של ynet יש יותר ממיליון חברים.

ynet היה אחד מאתרי האינטרנט הראשונים בעולם להטמיע את פיצ'ר הטוקבק.

מדי יום עולים ב-ynet עשרות אלפי טוקבקים.

ynet מייצר מדי יום כמה מאות פריטי תוכן במדוריו השונים, כוללים מבזקים, ידיעות חדשותיות, כתבות, טורי דעה, סרטי וידאו ושידורים חיים, במקביל לפרויקטים מגזיניים ומדריכים.

 

אבני דרך בחיי ynet

2000 - ynet עולה לאוויר.

2003 - אתר ynet בשפה האנגלית מושק.

2006 - פלטפורמת תכני הווידאו עולה לאוויר.

2012 - אולפן הטלוויזיה נחנך בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.

2014 - השקת אתר הרכילות Pplus, אתר הצעירים פרוגי, אתר הלימודים yschool ואתר החתונות myday.

2015 - ynet משנה את פורמט עמוד הבית שלו.

2016 - ynet מעתיק את משכנו לבית ידיעות אחרונות החדש בראשון לציון וחונך את האולפן החדש.

 

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands

 

 

בשיתוף Superbrands

לפנייה לכתב/ת
מומלצים