שתף קטע נבחר
 

רוצים אודי RS5 עדכנית? הכינו 735 אלף שקלים

הדור החדש של מכונית הסדאן המהירה מבית אודי שינה מפרט טכני אך הפך מהיר מאי פעם. לקוחות פוטנציאליים ישמחו לגלות שהמחיר לעומת הדגם היוצא נמוך כעת ב-100 אלף שקלים

צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותג אודי לישראל, מתחילה היום (ג') בשיווק הדור השני ל-RS5 הספורטיבית. בניגוד לדור הראשון ששווק עם מנוע V8 בנפח 4.2 ליטר, מיחידות הכוח המרשימות שהגיעו מתעשיית הרכב המודרנית, הדגם הנוכחי מסתפק ב-2.9 ליטר בתצורת V6 מוגדש שפותח יחד עם פורשה - מסממני התקופה הנדרשת להציג נתוני תצרוכת דלק וזיהום נמוכים משמעותית. ההספק נותר זהה (450 כ"ס), המומנט זינק דרמטית (61.2 קג"מ) אך המחיר הוזל משמעותית: 735 אלף שקלים. מחיר עסיסי מאוד עבור מכונית סדאן מהירה ככל שתהיה, אך משמעותית פחות מהדגם הקודם שעבורו נדרשו 835 אלף שקלים. 

 

 

ה-RS5 משתמשת בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (במקום שבעה הילוכים כפולת-מצמד) והנעה כפולה המתעדפת את הגלגלים האחוריים ומסוגלת להעביר עד 70% לקצה זה, או עד 85% לפנים במקרה של אובדן אחיזה. נתון משקל נמוך בכמה עשרות קילוגרם ויחסי העברה שונים מסייעים לזינוק מהיר משמעותית מעמידה ל-100 קמ"ש (3.9 שניות) בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 280 קמ"ש בגרסת פרפורמנס.

 

לבחירת הנהג עומדים שלושה מצבי נהיגה מכויילים מראש, למערך המתלים שלושה מצבים עצמאיים. סביבת הנהג כוללת את לוח המחוונים הוירטואלי המוכר של אודי בגודל "12.3, מושבים ספורטיביים עם תמיכה משופרת מערכת מידע ובידור עשירה מבית באנג אנד אולפסון הכוללת גם 19 רמקולים ועוד.  ויש כמובן שלל מערכות בטיחות מתקדמות, בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, בלימה אוטונומית ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים