שתף קטע נבחר
 

דו"ח המבקר: ליקויים בפעילות השירותים הבנקאיים הניתנים כיום בדואר

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, מצביע על שורת ליקויים בפעילות השירותים הבנקאיים הניתנים כיום בדואר. כך עולה מהדו"ח היום. עוד עולה מהדו"ח כי זמן ההמתנה לקבלת מענה בשירות הטלפוני עמד על כ-29 דקות בממוצע וכי ההמתנה הפיזית בסניפים יכולה להגיע לכשעה. עוד נמצא כי לא ניתן להעביר למוקד בנק הדואר פניות באמצעות כלים אינטרנטיים, בהם פייסבוק.

 

(אליצפן רוזנברג)

 

מומלצים