שתף קטע נבחר

סובארו הציגה אאוטבק חדש - יגיע בעוד כשנה וחצי

היצרנית היפנית הציגה בניו יורק אאוטבק חדש ומשופר לדבריה בכל סעיף לרבות מערכות הבטיחות. לישראל הוא צפוי להגיע רק בסוף 2020

סובארו חשפה בתערוכת ניו יורק אאוטבק חדש, דור שישי למייסד קטגוריית הסטיישן-שטח הצפוי להגיע אלינו רק בסוף 2020.

 

 

האאוטבק החדש מבוסס על פלטפורמת הלגאסי העדכנית והמתקדמת משמעותית מהאאוטבק היוצא, המבוסס שבעצמו על פלטפורמה נושנה של הדור הרביעי אשר הושק לפני כשעשור שנים. יש אם כך סיבה טובה לצפות לשיפור ניכר בנוחות הנסיעה, התנהגות הכביש ובידוד רעשים. עוד אומרים בסובארו כי למרכב החדש יכולת ספיגה משופרת בכ-40% של תאונה חזיתית וצדית. בין היתר הוא מצויד בשמונה כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות לרבות בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה לאחור), שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית התראת שטחים מתים וערנות נהג.

 

סובארו אאוטבק ()

האאוטבק מאמץ עיצוב מתקדם יותר מקודמו, עם יחידות תאורה צרות, סבכה מושחרת, פסי לד בקצות הפגוש וחישוקי "18 שחורים. הוא לא מוותר על סמלי העיצוב המוכרים של הדגם, לרבות פסי הגנה עבים מפלסטיק שחור סביב למרכב וצמד פסי גגון מסיביים.


סובארו אאוטבק ()

תא הנוסעים עבר עדכון משמעותי עם מסך מגע ענק ("11.6) בקונסולה המרכזית ומתגי בקרת אקלים מתחתיו וצימוד Apple CarPlay ו-Android Auto. יש אפשרות לדיפוני עור נאפה, חימום וקירור למושבים הקדמיים והאחוריים ומערכת שמע של הרמן קרדון עם 12 רמקולים. היצרנית טרם חשפה את נתוני המידות, פרט לכך שמפתח תא המטען גדל והתכולה עומדת כעת על 2,144 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.


סובארו אאוטבק ()

היצע המנועים כולל 2.5 ליטר בנזין אטמוספרי עם הזרקת דלק ישירה (רב-נקודתית בעבר) ו-182 כ"ס (7 כ"ס יותר מכעת) או 2.4 ליטר טורבו-בנזין עם 260 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בכיול חדש המקנה לה אופי פעולה טבעי והנעה כפולה-קבועה. יכולת השטח אמורה להישמר תודות למרווח גחון זהה של 22.1 ס"מ בגרסה האמריקאית, שזוכה לכיול מיתלים שונה מהאירופאית המשווקת כאן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים