שתף קטע נבחר

סובארו אאוטבק חדש בישראל בסוף 2020

סובארו מציגה קדימון לאאוטבק חדש, שבוע לפני השקתו הרשמית בתערוכת ניו יורק. יתבסס על הלגאסי העדכנית ויגיע אלינו רק בסוף 2020

סובארו חושפת קדימון לאאוטבק חדש, דור שישי למייסד קטגוריית הסטיישן-שטח. הוא יוצג רשמית בתערוכת ניו יורק בשבוע הבא ולדברי סמל"ת, יבואנית המותג, ינחת כאן רק בסוף 2020.

 

 

כבעבר האאוטבק יבוסס על הלגאסי העדכנית שהוצגה לפני כחודשיים בתערוכת שיקאגו. בהתאם, שינויים חיצוניים צפויים להיות צנועים עם יחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור ולא הרבה מעבר לכך.

 

תמונה (מאוד) חלקית שחשפה היצרנית מגלה מראה קרבי יחסית ללגאסי הרגילה, עם מגני פלסיטק שחור סביב למרכב, צמד פסי גגון על הגג וחישוקים שונים, צבועים שחור במקרה של הדגם החדש. את פנסי הערפל הגדולים, מסמני ההיכר של האאוטבק, מחליפים צמד פסי לד בקצות הפגוש.

 

סובארו אאוטבק ()

תא הנוסעים צפוי לעבור עדכון דומה לסדאן הגדולה עם איכות חומרים משופרת, מגוון צבעים גדול יותר ומסך מגע ענק ("11.6) בקונסולה המרכזית, לרבות אפשרות לדיפוני עור נאפה יוקרתיים, חימום וקירור למושבים הקדמיים והאחוריים, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 12 רמקולים והתנעה וכיוון עוצמת מזגן מהסמארטפון.

 

האאוטבק היוצא הושק ב-2014, אבל למעשה התבסס על פלטפורמה ויחידות הנעה דומות לדור הרביעי שהושק לפני כעשור. הדגם החדש יתבסס על הפלטפורמה הגלובאלית של סובארו המבטיחה להיות נוקשה משמעותית ולכן צפויה לשפר את התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה ולהפחית את רעשי הדרך והרוח. כדי להעניק לו יכולת שטח מסוימת, האאוטבק יצויד בקפיצים ובולמי זעזועים שונים מהלגאסי המאפשרים מרווח גחון ראוי ויכולת ספיגת שיבושים גדולים.

 

היצע מנועי הבנזין יהיה זהה ללגאסי - 2.5 ליטר בגרסת הבסיס ו-2.4 ליטר מוגדש בגרסה הבכירה. הגרסה החזקה עשויה להחזיר לדגם חלק מהלקוחות שנטשו אותו לאחר הפסקת שיווק האאוטבק עם מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.6 ליטר ב-2013. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה קבועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים