שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אחרי הלגאסי - סובארו מציגה אאוטבק

    האאוטבק החדשה תהיה גדולה מהדגם הקודם - אבל לא תציע יותר כוח מבעבר, כך עולה מפרטים שמפרסמת סובארו לרגל השקת הדגם החדש

    רגע אחרי שהציגה את הלגאסי החדשה והמאד חשובה, סובארו חושפת גרסה שנייה - האאוטבק. גרסה זו היא למעשה שתיים באחת, וחוץ מלהציג את גרסת השטח, היא ממחישה גם איך תיראה הלגאסי סטיישן, שתוצג ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר או טוקיו באוקטובר.

     

    כמו הלגאסי, האאוטבק החדשה זוכה לעיצוב המבוסס על הדגם הקודם, עם איפור שטח קל הכולל פלסטיק שחור מסביב למרכב. וגם כאן מדובר למעשה בלגאסי סטיישן מוגבהת המתאימה בעיקר לשבילי קק"ל. היא תוצע עם הנעה כפולה ומנועי בוקסר בנפח 2.5 ליטר (173 כ"ס, כמו בדגם הקודם) או 3.6 ליטר, מנוע המגיע מה-B9 טריבקה ומחליף את יחידת ה-3.0 ליטר, ומציע 256 כ"ס לעומת 245 בעבר.


     

    חידוש חשוב למנוע הקטן יותר, הוא תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, במקום תיבת ארבעה הילוכים שגרתית יותר. מכיוון שהאאוטבק שהוצג בניו-יורק היה במפרט אמריקני, עדיין לא ברור אם תיבה זו תוצע גם בישראל, אך הסיכויים לכך נראים טובים. מנוע ה-3.6 ליטר יוצע עם תיבת חמישה הילוכים אוטומטית.

     

    האאוטבק החדש גדול משמעותית מהדגם המוחלף, עם תוספת של חמישה ס"מ לאורך (478 ס"מ) ולרוחב (182), הגובה צמח מ-154.5 ל-167 ס"מ, ובסיס הגלגלים הוגדל מ-267 ס"מ ל-275 ס"מ, תוספת חשובה שצפויה לשפר את מרווח הרגליים בתא הנוסעים. סובארו אינה מפרסמת את נתון המשקל של הדגם החדש, כך שלא ניתן האם האאוטבק החדש כבד מקודמו - סימן שאלה נוכח בחירת סובארו להשתמש במנוע עם הספק זהה לעבר בגרסת הבסיס.


     

    נכון לעתה, בחברת יפנאוטו אין תאריך שיווק ללגאסי או לאאוטבק בישראל. עם זאת, ניתן להעריך שזה יקרה לקראת סוף השנה, או בינואר 2010.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    סובארו אאוטבק
    תא הנוסעים
    הבסיס - הלגאסי החדשה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים