שתף קטע נבחר

הודעות בסלולרי - זה רע לי?

לאזרח י' הצעה מהפכנית לסלקום: הודיעו מראש אילו הודעות הן טובות ואילו רעות

י' פונה סלקום משיבה 

י' פונה
18 בפברואר 2000

לכבוד סלקום

א.ג.נ,

בפתח מכתבי עלי לציין שאיני נמנע על לקוחות חברתכם ולמעשה איני מנוי בשם חברה סלולרית אחרת מחשש לקרינה שמכשירים אלו מפזרים. למרות זאת, כממציא חובב, אני פועל כבר שנים בהמצאות קטנות אך חביבות לשיפור איכות חיי האזרחים (בעבר, למשל, נהוג היה שאדם המתין לקבלת שירות מטכנאי יום שלם בבית בתקווה שהטכנאי יגיע. בתשיעי לשמיני שנת שמונים ושלוש הצעתי לחברת אמקור למקררים לחלק את יום

ההמתנה לשני חלקים בהם יתבקש הצרכן להמתין בין שמונה לאחת או בין אחת לחמש בלבד. ההצעה התקבלה ואף אומצה על ידי רוב החברות בישראל ובכך נחסכו למשק אלפי ימי המתנה ואני זכיתי לאות הוקרה מהמועצה לצרכנות).

אירוע בו הייתי נוכח לפני כשלושה ימים גרם לי להבין ששוב נקרא מוחי היצירתי לדגל, ומעשה שהיה כך היה: עמדתי ליד ידיד בעת ששלף הודעות מתאו הקולי. הוא המתין לקבל הודעה אחת חשובה וגורלית במיוחד והייתם צריכים לראות את רגעי המתח והחרדה שעברו עליו בעת שהודעותיו הושמעו אחת אחת.

הבנתי אותו והזדהיתי איתו לחלוטין; הרי ההליך הטכני הנדרש לשליפת ההודעות כה ארוך ומסובך וההודעה הנשמעת בפתח ההתקשרות כל כך קרה וסתמית: "יש לך שלוש הודעות". ברגע שנוכחתי ברגעי המתח של ידידי זה חשתי כמו ניוטון ברגע שתפוח נפל על ראשו. הרי הפתרון כל כך פשוט.

מדוע לא תנהיגו שירות סיווג הודעות במסגרתו יאזין מישהו מחברתכם להודעות, יקלוט את מהותן ויוכל להקליט בפתיח הודעה בסגנון: "יש לך שלוש הודעות, מתוכן שתיים טובות". כך יחסכו משולף ההודעות הדואג רגעי חשש ומתח המצטברים בשנה לכמעט שעה וחצי (חישבתי!) של פחד ומתח, כאשר ידוע ששני אלה הינם אבותיהם של לא מעט מחלות. כשם שציינתי, אני ממציא חובב ועושה זאת לטובת האזרח ואיכות חייו בלבד, ואם תקבלו את הצעתי יהיה שכרי בכך ואין לי שום דרישה מכם מעבר לכך. בכל מקרה, אשמח לשמוע מכם את דעתכם על הצעתי.

בכבוד, יואל קרני,

קהילת ציון 23, הרצליה 46382

חזור למעלה
סלקום משיבה
סלקום

תאריך: 6.3.00

מספרנו: doc-8798-1

מר קרני הנכבד,

שמחנו לקבל את מכתבך במשרדנו ביום 28.2.00, המפרט את הצעתך בדבר ייעול שרות המשיבון הסלולרי של חברת סלקום. אנו מודים לך על הצעתך זו ועל כך שמצאת לנכון להקדיש מזמנך כדי להעלותה בפנינו.

יחד עם זאת, תסכים עמי כי חדירה למשיבון הלקוח אינה פעולה אתית מבחינתנו, וכן חברת סלקום אינה הסמכות להחליט אילו הודעות חשובות ללקוח, ואילו לא. אוסיף, כי בחינת רעיונות ונושאים חדשים על ידינו לפיתוח עצמי או מול ספקי השרות אורכת זמן רב ומשכך איננו יכולים לדעת כעת אם הרעיון ייושם בעתיד או אם לאו.

לסיום הרשה לי להודות על תרומתך הגדולה לחברה הישראלית בהצעות הייעול אותם הנך מעלה ומציף. מצורף למכתבי זה שי צנוע מחברת סלקום והנני להבטיחך, כי אנו נמשיך לעשות את המיטב על מנת להעניק ללקוחותינו שרות טוב ואיכותי.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בכבוד רב,

ממלאת מקום מנהלת פניות לקוחות

חזור למעלה
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכתב התשובה המקורי ששלחה חברת סלקום לאזרח י`
לאתר ההטבות
מומלצים