שתף קטע נבחר

המשביר-מחסני-אופנה משנה שם ומורידה מחירים

השם החדש יהיה H&O משביר אופנה; בכוונתה להתמקד במבחר רחב של פרטי אופנה במחירים הנמוכים ב-25% ממחירי השוק

רשת המשביר-מחסני-אופנה משנה את הקונספט השיווקי שלה, במסגרתו היא תשנה את שמה ל-H&O משביר אופנה. במקביל הודיעה הרשת, כי בכוונתה להתמקד במבחר רחב של פרטי אופנה, שיימכרו במחירים נמוכים יחסית. לדברי הרשת, המוצרים יוצעו במחירים הנמוכים ב-25% ממחירי השוק.
הקונספט החדש, שאומץ על-ידי מחסני-אופנה, מבוסס על מודל רשת האופנה הבין-לאומית H&M. חנות חדשה של הרשת, תחת קונספט זה, נפתחה באחרונה בקניון מלחה בירושלים, בהשקעה מדווחת של 4 מיליון שקל.
מנכ"ל הרשת, ניצן הדס, אמר כי מחירי H&O המשביר אופנה הנמוכים ב-25% ממחירי השוק חלים על סל הקניות ברשת, שלא בדומה לרשתות אחרות, שלדבריו מוזילות מחירי פריטים בודדים במגמה לגרות את הצרכן.
במהלך השנתיים הקרובות מתכוונת הרשת לשנות את כל סניפיה על-פי המודל החדש. הדס מעריך, כי ההשקעה הכוללת של הסבת הסניפים תסתכם ב-20 מיליון דולר. בנוסף מודיעה הרשת על עידכון הקולקציות החדשות אותן היא תשווק מדי חודש.
רשת המשביר-מחסני-אופנה, המונה 20 סניפים, נמצאת בידי משביר-אחזקות (27%) ובידי הציבור )8%2(. מועדון הלקוחות של הרשת מונה כיום כ-200 אלף חברים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הלוגו החדש של המשביר מחסני אופנה
מומלצים