שתף קטע נבחר

לראשונה: רכבת ישראל הופכת למדיה פרסומית

חברת תנובה מעלה קמפיין לגבינת עמק על גבי קרונות הרכבת, בהשקעה של 500 אלף שקל. מנכ"ל Wideopen, החברה האחראית לפרסום: זהו אימפקט פרסומי בעל יתרון כפול, בכך שהוא ארצי ונייד

לאחר שנחשפנו לפרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים, בחניונים, על ספסלים, על גבי אוטובוסים ואפילו על מוניות, הופכת כעת גם רכבת ישראל למדיה פרסומית נעה. לראשונה, מעלה חברת תנובה קמפיין לגבינת עמק, על קרונות הרכבת, בהשקעה מוערכת של 500 אלף שקל. 'רכבת העמק' תנוע במשך שנה עם הדפס ענק של כריך בגט עם גבינת עמק. המדיום הפרסומי החדש נחשב לבעל פוטנציאל גדול ואפקטיבי ביותר בישראל ובעל שיעור חשיפה גבוה בלוח זמנים קצר. רכבת ישראל מפעילה כ- 270 רכבות ביום, בכל רחבי הארץ. בתנובה מעריכים, כי רכבת ישראל נחשפת מדי חודש לכ- 2 מיליון איש. יוסי שמעיהו, מנהל פרסום של תנובה, אמר כי "הבחירה ברכבת כמדיה פרסומית נעשתה במסגרת האסטרטגיה הפרסומית של החברה הנוקטת באיתור מדיות חדשות".
לפרסום אחראית חברת Wideopen, שזכתה לפרסום על קרונות רכבת. יואב כהן, מנכ"ל החברה, אמר: "מלבד העובדה שמדובר בשטח פרסום עצום ובולט לעין, זהו אימפקט פרסומי בעל יתרון כפול - הוא ארצי ונייד. כך שבעצם מכונית הנוסעת לאורך מסלול הרכבת נחשפת לפרסומת זמן ארוך ביותר בהשוואה לשלט חוצות נייח".
בהשקת רכבת העמק תייצר תנובה כריך ענק, באורך 20 מטר, על בסיס גבינת עמק, שיחולק בקרב הנוסעים ברכבת. בכל רציפי תחנות הרכבת, ברחבי הארץ, תתקיים פעילות קד"מ לנוסעים. בפרסום מותג עמק משקיעה תנובה למעלה מ- 4 מיליון שקל בשנה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רכבת העמק. כריך באורך 20 מטר
מומלצים