שתף קטע נבחר

משה בר-צבי, סמנכ"ל מירס, מונה למנכ"ל ג'רוזלם-פוסט

יהיה אחראי על העיתון היומי, המגזינים המופצים בחו"ל ואתר האינטרנט

משה בר-צבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת מירס, מונה לנשיא ומנכ"ל קבוצת ג'רוזלם-פוסט.

 

בר-צבי יהיה אחראי על עסקי הקבוצה, שכוללים את העיתון היומי ג'רוזלם-פוסט, המגזינים ג'רוסזם ריפורט וג'רוזלם-פוסט אינטרנשיונל, המופצים באירופה וצפון

אמריקה, ואתר האינטרנט Jpost.com. בנוסף, הוא יהיה אחראי ליזמות ולפיתוח עסקים חדשים של הקבוצה ברחבי העולם.

 

בר צבי, 46, מסיים את תפקידו במירס לאחר 6 שנים שבהן ניהל את השיווק והמכירות בחברת הסלולר. קודם לכן היה סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת טנגו, יצרנית ליווייס בישראל.

 

העיתון ג'רוזלם-פוסט נוסד בשנת 1932 ונחשב לאחד המותגים החזקים ביותר בקרב הקהילה היהודית בעולם. העיתון נרכש באחרונה מידי הולינג'ר על-ידי תאגיד הענק הקנדי Canwest ואיש העסקים אלי עזור, שכל אחד מהם יחזיק במחצית המניות. היקף העיסקה 13.2 מיליון דולר במזומן, והיא כוללת נכס מקרקעין בירושלים ובית דפוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
בר-צבי: מנכ"ל ג'רוזלם פוסט. צילום: אביגיל עוזי
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים