שתף קטע נבחר

משה בר-צבי, סמנכ"ל מירס, מונה למנכ"ל ג'רוזלם-פוסט

יהיה אחראי על העיתון היומי, המגזינים המופצים בחו"ל ואתר האינטרנט

משה בר-צבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת מירס, מונה לנשיא ומנכ"ל קבוצת ג'רוזלם-פוסט.

 

בר-צבי יהיה אחראי על עסקי הקבוצה, שכוללים את העיתון היומי ג'רוזלם-פוסט, המגזינים ג'רוסזם ריפורט וג'רוזלם-פוסט אינטרנשיונל, המופצים באירופה וצפון

אמריקה, ואתר האינטרנט Jpost.com. בנוסף, הוא יהיה אחראי ליזמות ולפיתוח עסקים חדשים של הקבוצה ברחבי העולם.

 

בר צבי, 46, מסיים את תפקידו במירס לאחר 6 שנים שבהן ניהל את השיווק והמכירות בחברת הסלולר. קודם לכן היה סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת טנגו, יצרנית ליווייס בישראל.

 

העיתון ג'רוזלם-פוסט נוסד בשנת 1932 ונחשב לאחד המותגים החזקים ביותר בקרב הקהילה היהודית בעולם. העיתון נרכש באחרונה מידי הולינג'ר על-ידי תאגיד הענק הקנדי Canwest ואיש העסקים אלי עזור, שכל אחד מהם יחזיק במחצית המניות. היקף העיסקה 13.2 מיליון דולר במזומן, והיא כוללת נכס מקרקעין בירושלים ובית דפוס.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בר-צבי: מנכ"ל ג'רוזלם פוסט. צילום: אביגיל עוזי
בר-צבי: מנכ"ל ג'רוזלם פוסט. צילום: אביגיל עוזי
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים